ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 4 Απριλίου 2010

F1 GP Μαλαισίας: Επιτέλους κέρδισε ο Vettel - Η Red Bull έκανε το 1-2 στη Sepang κυριαρχώντας απόλυτα στο στεγνό αγώνα

 


Φτάσαμε στον 3ο αγώνα του πρωταθλήματος για να επιβεβαιωθεί με αποτελέσματα η υπεροχή των μονοθεσίων της Red Bull, που είχε φανεί από το ξεκίνημα της σεζόν. Στο Grand Prix Μαλαισίας κέρδισε ο Sebastian Vettel, o οποίος πέρασε πρώτος στην πρώτη στροφή και δεν ξανακοίταξε πίσω του, για να πάρει την 6η νίκη της καριέρας του...
Η ημέρα ανήκει ολοκληρωτικά στη Red Bull, που είδε τον poleman Mark Webber να τερματίζει στη 2η θέση. Ο Nico Rosberg συμπλήρωσε το βάθρο, κάνοντας σταθερό αγώνα και παίρνοντας την 3η θέση. Ακολούθησαν οι Robert Kubica, Adrian Sutil, Lewis Hamilton, Felipe Massa, Jenson Button, Jaime Alguersuari και Nico Hulkenberg.

Εκκίνηση
Όταν τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid για την εκκίνηση, ο ουρανός πάνω από τη Sepang φορούσε τα καλά του και η καταιγίδα που έπληξε χθες τις κατατακτήριες έλαμπε διά της απουσίας της. Όταν λέμε όλα, εννοούμε τα 23 από τα 24 αφού η Sauber του Pedro de la Rosa αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα και δεν κατάφερε να ξεκινήσει. Μεγάλη ποικιλία παρουσίαζε η επιλογή των ελαστικών, καθώς όσοι βρίσκονταν μπροστά προτίμησαν τα μαλακά ενώ οι πιο πίσω (Hamilton, Alonso και Massa) προτίμησαν τα σκληρά.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Sebastian Vettel έφυγε καλύτερα από όλους και περνώντας εύκολα τον Rosberg έφτασε δίπλα στον Mark Webber, έχοντας την εσωτερική. Ο Γερμανός κατάφερε στα φρένα να περάσει τον ομόσταβλό του στη Red Bull και έστριψε πρώτος, με τον Webber να τον ακολουθεί από κοντά. Πιο πίσω, ο Kubica πέρασε μπροστά από τον Sutil στην 4η θέση και ο Michael Schumacher κέρδισε 2 θέσεις ανεβαίνοντας 6ος.

Το μεγάλο ενδιαφέρον όμως εστιάστηκε στις ακόμα πιο πίσω θέσεις, όπου βρίσκονταν οι McLaren και Ferrari. Ο Alonso για άλλη μία φορά δεν ξεκίνησε καλά και βρέθηκε στο τέλος του «τρένου», το οποίο οδηγούσε ο Button και ακολουθούσαν οι Massa και Hamilton. Από τους τέσσερις, όμως, ο Hamilton ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να απεμπλακεί και να αρχίσει να ανεβαίνει θέσεις, περνώντας διαδοχικά τους Buemi, Alguersuari, Kobayashi και Petrov. Αντίθετα, οι Ferrari βρέθηκαν μπροστά από τον Button αλλά στους πρώτους γύρους δεν κατάφερναν να περάσουν την Toro Rosso του Buemi.

Παιχνίδια στρατηγικής

Η κατάσταση ηρέμησε κάπως μέχρι τον 9ο γύρο, όταν ο Button βρήκε την ευκαιρία να περάσει τον Alonso στο τέλος της ευθείας. Λίγο αργότερα ο Βρετανός σε μια ασυνήθιστη κίνηση, μπήκε στα pit και άλλαξε τα μαλακά ελαστικά με τα σκληρά, κάτι που σήμαινε ότι μέχρι το τέλος δεν είχε την υποχρέωση να κάνει άλλη στάση. Στο μεταξύ, άρχισαν οι εγκαταλείψεις. Ο Kamui Kobayashi σταμάτησε στην άκρη της πίστας, όπως έκανε ένα γύρο αργότερα και ο Michael Schumacher, όταν έφυγε το μπουλόνι στον πίσω αριστερό τροχό της Mercedes.

Καθώς η βροχή δεν φαινόταν να αποτελεί άμεση απειλή, στους επόμενους γύρους αρκετοί από όσους ξεκίνησαν με τα μαλακά ελαστικά μπήκαν στα pit για να τα αλλάξουν με τα σκληρά. Σε εκείνο το σημείο του αγώνα οι McLaren ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια, με τους Button και Hamilton να ανταλλάσσουν ταχύτερους γύρους. Οι Ferrari -σε παράταξη με τον Massa μπροστά και τον Alonso πίσω- παρέμεναν καθηλωμένες πίσω από τον Alguersuari και έχαναν πολύ χρόνο, μέχρι ο Ισπανός της Toro Rosso μπει στα pit για αλλάξει ελαστικά.

Όλα αυτά ελάχιστα απασχολούσαν τους δύο οδηγούς της Red Bull, οι οποίοι στις δύο πρώτες θέσεις απομακρύνονταν με άνεση από τους υπόλοιπους, με τη μεταξύ τους διαφορά να παραμένει σχετικά σταθερή στην τάξη των 2 δευτερολέπτων. Στον 24ο γύρο ήρθε η σειρά του Sebastian Vettel να μπει στα pit για τη δική του αλλαγή ελαστικών. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο Webber, αλλά ο Αυστραλός ήταν άτυχος και έχασε 1-2 δευτερόλεπτα όταν ο μηχανικός που βίδωσε το εμπρός δεξί μπουλόνι δυσκολεύτηκε να βγάλει το αερόκλειδο. Έτσι, ενώ ο Vettel βγήκε από τα pit ακριβώς μπροστά από τον Hamilton, ο Webber βγήκε πίσω από τον Βρετανό, ο οποίος ωστόσο δεν είχε κάνει ακόμα το δικό του pit stop.

Ο Massa μπήκε στα pit στον 27ο γύρο για να βάλει τα μαλακά ελαστικά αλλά οι Alonso και Hamilton δεν έδειχναν την ίδια διάθεση. Η McLaren κάλεσε τον Hamilton στον 31ο γύρο. Μετά το pit stop ο Hamilton βγήκε δίπλα-δίπλα με τον Button και ύστερα από μια σύντομη, πλην πολιτισμένη, μάχη κρατήθηκε μπροστά από τον συμπατριώτη του. Έτσι, έμενε μόνο ο Alonso χωρίς να έχει κάνει pit stop μέχρι εκείνο το σημείο, με τη Ferrari να ακολουθεί μιαν αμφιλεγόμενη στρατηγική, πιθανώς υπολογίζοντας και σε πιθανή εμφάνιση της βροχής. Τελικά, στον 38ο γύρο ήρθε η σειρά του Ισπανού, ο οποίος μπήκε, έβαλε τη μαλακή γόμα και βγήκε στην πίστα πίσω από τον Massa στην 9η θέση.

Σκληρές μάχες

Σε εκείνο το σημείο του αγώνα υπήρχαν σε εξέλιξη μερικές μάχες, που παρότι διαδραματίζονταν σχετικά μακριά από την κορυφή, ήταν πολύ ενδιαφέρουσες λόγω των πρωταγωνιστών τους. Για την 5η θέση έδιναν μάχη οι Sutil και Hamilton, με τον οδηγό της Force India να φοράει τα σκληρά ελαστικά και να υπερασπίζεται με μεγάλη επιτυχία τη θέση του από τον οδηγό της McLaren που φορούσε τα μαλακά. Αντίστοιχο ήταν το σκηνικό στη μάχη της 7ης θέσης, στην οποία ο Button με τα σκληρά κρατούσε όμορφα πίσω του τον Massa με τα μαλακά. Και όλα αυτά με τον Alonso να έρχεται από πίσω γράφοντας τον ένα ταχύτερο γύρο πίσω από τον άλλο.

Οι μάχες αυτές βοηθούσαν τους πρώτους να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Όχι τόσο τις δύο Red Bull στην κορυφή, που ήταν σε δικό τους αγώνα, όσο τον Rosberg και τον Kubica που βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Άλλος ένας πολύ καλός αγώνας για τον οδηγό της Renault. Οι μάχες όμως δεν έλειπαν και από πιο πίσω, όπου οι Toro Rosso και οι Williams έδωσαν μερικά πολύ θεαματικά στιγμιότυπα, με τους Alguersuari και Buemi να είναι οι κερδισμένοι καθώς πέρασαν τους Hulkenberg και Barrichello αντίστοιχα.

Ο Felipe Massa με μιαν αποφασιστική κίνηση κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Button στον 44ο γύρο. Αυτή ήταν πολύ σημαντική κίνηση για τον Βραζιλιάνο, που έβαλε τον Button ανάμεσα σε αυτόν και τον Alonso. Ο Ισπανός κόλλησε πίσω από τη McLaren του Button και έδειχνε να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα τα περάσει.

Το μεγάλο φινάλε
Πλησιάζοντας προς το τέλος του αγώνα, και με τη βροχή να μην κάνει τελικά την εμφάνισή της, ο Massa έφτασε πίσω από τον Hamilton, ο οποίος παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Sutil. Πιο πίσω όμως ο Alonso προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Button αλλά το πρόβλημα με το κατέβασμα ταχυτήτων που αντιμετώπιζε από το ξεκίνημα του αγώνα δεν τον βοηθούσε να πετύχει το σκοπό του. Τελικά, στην τελευταία του προσπάθεια στον προτελευταίο γύρο, ο κινητήρας της Ferrari στην πλάτη του παρέδωσε πνεύμα μέσα σε ένα πυκνό λευκό σύννεφο καπνού και ο Alonso εγκατέλειψε άδοξα έναν αγώνα, ο οποίος από το ξεκίνημα δεν ήταν στα μέτρα του.

Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν είχαμε άλλα επεισόδια και ο Sebastian Vettel πήρε μια μεγάλη νίκη, που ίσως άξιζε να την έχει κατακτήσει πολύ νωρίτερα. Το θρίαμβο της Red Bull συμπλήρωσε ο Mark Webber που πήρε τη 2η θέση ενώ το πρώτο βάθρο της Mercedes GP για φέτος ήρθε με την 3η θέση του Nico Rosberg. Ακολούθησαν οι Robert Kubica, Adrian Sutil, Lewis Hamilton, Felipe Massa, Jenson Button, Jaime Alguersuari και Nico Hulkenberg.

Το πρωτάθλημα πήρε φωτιά μετά τον αγώνα της Μαλαισίας, με τον Felipe Massa να περνά στην πρώτη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών με 39 βαθμούς και τους Alonso και Vettel να ακολουθούν ισοβαθμώντας στους 37 βαθμούς. Στους κατασκευαστές η Ferrari διατήρησε την πρώτη θέση με 76 βαθμούς ενώ η McLaren ακολουθεί με 66 βαθμούς και η Red Bull με 61. Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Κίνας, που θα διεξαχθεί το 2ήμερο 16-18 Απριλίου.

Ο θρίαμβος άργησε 2 αγώνες

Για τη Red Bull το πρωτάθλημα ξεκινά από τον 3ο αγώνα, καθώς τα προβλήματα αξιοπιστίας στους δύο πρώτους δεν έφεραν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, που με βάση την ταχύτητα των μονοθεσίων της ήταν οι νίκες. Από τη στιγμή που δεν έβρεξε στη Μαλαισία, στην εκκίνηση έφυγαν καλά και οι Ferrari ήταν πολύ πίσω, το μόνο που είχαν να ανησυχούν ήταν η αξιοπιστία και καθώς δεν παρουσιάστηκαν βλάβες, δεν είχαν πρόβλημα να κάνουν το 1-2.

Σημαντικό για τη Mercedes ήταν το βάθρο που της έδωσε ο Nico Rosberg. Ο νεαρός Γερμανός σε όλο τον αγώνα ούτε απείλησε τους πρώτους αλλά ούτε απειλήθηκε από τον Kubica, ο οποίος συνεχίζει ένα σερί καλών εμφανίσεων που πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος κανείς δεν θα στοιχημάτιζε ότι μπορεί να συμβεί. Πολύ καλή ήταν και η απόδοση του Adrian Sutil, ο οποίος πήρε τους πρώτους του βαθμούς για φέτος. Για πρώτη φορά πήραν βαθμούς φέτος και οι Alguersuari και Hulkenberg.

Για τη Ferrari και τη McLaren το ζητούμενο σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο περιορισμός των απωλειών, μετά τα λάθη που έγιναν στις κατατακτήριες. Η βρετανική ομάδα τα κατάφερε καλύτερα καθώς οι Hamilton και Button της έδωσαν 12 βαθμούς ενώ η Ferrari πήρε μόνο 6 από τον Massa, ενώ είδε τον Alonso να εγκαταλείπει λίγο πριν από το τέλος. Στην ιταλική ομάδα φαίνεται ότι συνεχίζουν να δυσκολεύονται στις κρίσιμες στρατηγικές επιλογές, ωστόσο σε κάποια σημεία του αγώνα τα μονοθέσιά τους έδειξαν πολύ γρήγορα.
 Tα αποτελέσματα:


Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > P.
1 S. Vettel RED BULL 56
1
2 M. Webber RED BULL 4.8
1
3 N. Rosberg MERCEDES 13.5 8.6 1
4 R. Kubica RENAULT 18.5 5.0 1
5 A. Sutil FORCE INDIA 21.0 2.4 1
6 L. Hamilton MCLAREN 23.4 2.4 1
7 F. Massa FERRARI 27.0 3.5 1
8 J. Button MCLAREN 37.9 10.8 1
9 J. Alguersuari TORO ROSSO 70.6 32.6 1
10 N. Hulkenberg WILLIAMS 73.3 2.7 1
11 S. Buemi TORO ROSSO 78.9 5.5 2
12 R. Barrichello WILLIAMS 1L 1L 2
13 F. Alonso FERRARI 2L 1L 1
14 L. di Grassi VIRGIN 3L 1L 1
15 K. Chandhok HRT 3L 17.7 1
16 B. Senna HRT 4L 1L 1
17 J. Trulli LOTUS 5L 1L 1
18 H. Kovalainen LOTUS 10L 5L 2
19 V. Petrov RENAULT 24L 14L 1
20 V. Liuzzi FORCE INDIA 44L 20L 1
21 M. Schumacher MERCEDES 47L 3L
22 K. Kobayashi SAUBER 48L 1L
23 T. Glock VIRGIN 54L 6L
24 P. de la Rosa SAUBER


Οι Βαθμολογίες 

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ
Θ Οδηγός Βαθμοί
1 F. Massa 39 18 15 6
2 F. Alonso 37 25 12 0
3 S. Vettel 37 12 0 25
4 J. Button 35 6 25 4
5 N. Rosberg 35 10 10 15
6 L. Hamilton 31 15 8 8
7 R. Kubica 30 0 18 12
8 M. Webber 24 4 2 18
9 A. Sutil 10 0 0 10
10 M.Schumacher 9 8 1 0
11 V. Liuzzi 8 2 6 0
12 R. Barrichello 5 1 4 0
13 J. Alguersuari 2 0 0 2
14 N. Hulkenberg 1 0 0 1
15 P. de la Rosa 0 0 0 0
16 H. Kovalainen 0 0 0 0
17 K. Chandhok 0 0 0 0
18 S. Buemi 0 0 0 0
19 J. Trulli 0 0 0 0
20 T. Glock 0 0 0 0
21 L. di Grassi 0 0 0 0
22 B. Senna 0 0 0 0
23 V. Petrov 0 0 0 0
24 K. Kobayashi 0 0 0 0
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Θ Ομάδα Βαθμοί
1 Ferrari 76 43 27 6
2 McLaren 66 21 33 12
3 Red Bull 61 16 2 43
4 Mercedes 44 18 11 15
5 Renault 30 0 18 12
6 Force India 18 2 6 10
7 Williams 6 1 4 1
8 Toro Rosso 2 0 0 2
9 BMW Sauber 0 0 0 0
10 Lotus 0 0 0 0
11 HRT 0 0 0 0
12 Virgin 0 0 0 0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου