ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Λάθος το θέμα Β/Β1 της Φυσικής Γενικής Παιδείας Γ’ Λυκείου

image









Και τι έγινε; Όταν όλοι ασχολούνται με τις μίζες και τις μάσες,  θα ασχοληθούν με αυτό; Αυτά είναι έργα για ανθρώπους με ευαισθησίες… Ο κάθε Υπουργός διορίζει τους κολλητούς του και τους συγγενείς του σε θέσεις κλειδιά, μη εξαιρουμένου και του ίδιου του Πρωθυπουργού... Έχει γραφεί στο διαδίκτυο, ότι ο Υφυπουργός Παιδείας είναι κουμπάρος του. Εχει γραφεί επίσης ότι ο σύζυγος της Υπουργού Παιδείας είναι διορισμένος από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ στη θέση του μέλους του Δ.Σ στο Εθνικό Κτηματολόγιο Α.Ε. που διαχειρίζεται δεκάδες εκατομμύρια ευρώ! Η τελευταία περίπτωση θυμίζει μια ανάλογη ιστορία που είχε ακουστεί το 2003 ή το 2004 (Νάκος), δεν θυμάμαι. Το νόημα του Οpengov είναι κάτι που μόνο σαν σειρά της τηλεόρασης θα λανσαρότανε σε τριτοκοσμικές χώρες. Αυτό δεν είναι Opengov αλλά ΠαραμύθιαGov για διανοητικά καθυστερημένα παιδάκια που τα κοροιδεύουνε και τους τρώνε τις λιχουδιές.
johnny_depp_pirate Από παράδοση κάθε χρόνο μελετάω τα θέματα Φυσικής που δίνονται στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Δεν μελετάω όλα τα Θέματα γιατί θα ήταν κακία… Χοχοχο.
Μερικά όμως είναι τόσο λάθος που ενοχλούμαι να τα βλέπω πχ. το θέμα της Φυσικής Β/Β1. Θα έπρεπε βέβαια και ο Πρωθυπουργός να ενοχλείτο αφού δίνουν την εικόνα μιάς “δωρεάν” Παιδείας που είναι χαμηλού επιπέδου και που είναι ορατή στα μάτια εχθρών και φίλων, εντός και εκτός Ελλάδας. Τέτοια θέματα επιβεβαιώνουν το χαμηλό επίπεδο στο οποίο διδάσκεται η Φυσική στην Ελλάδα. Κάνει δε εντύπωση το είδος της ύλης και τα θέματα που εξετάζονται τα παιδιά, τα οποία είναι εκτός τεχνολογικού ενδιαφέροντος.

Μονοχρωματική ακτίνα φωτός διαπερνά διαδοχικά δύο οπτικά υλικά με δείκτες διάθλασης n1 και n2 αντίστοιχα, όπου n2=1.5*n1.
Η ακτίνα προσπίπτει κάθετα στις διαχωριστικές επιφάνειες των δύο οπτικών υλικών. Τα δύο οπτικά υλικά έχουν πάχος d και 2d αντίστοιχα. Στο οπτικό υλικό με δείκτη διάθλασης n1 το πάχος d1 ισούται με 10^5 μήκη κύματος στο μέσο αυτό. Με πόσα μήκη κύματος της ακτινοβολίας στο μέσο με δείκτη διάθλασης n2 ισούται το πάχος 2d;
a) 2*10^3      b) 0.75*10^5      c) 3*10^5
Να επιλέξετε τη σωστή απάντηση. (μονάδες 2)
Να δικαιολογήσετε την επιλογή σας. (μονάδες 6) 

Είναι λάθος διότι:
a) Η λέξη “μονοχρωματική ακτίνα” δεν σημαίνει ότι η συχνότητα του φωτός που διαπερνάει τα δύο υλικά μένει μέσα και στα δύο υλικά η ίδια, κάτι που απαιτείται για να επιλυθεί πλήρως η άσκηση. “Μοχρωματική ακτίνα” σημαίνει μεν φως μίας συχνότητας αλλά αυτό δεν σημαίνει επαναλαμβάνω ότι αυτή η συχνότητα είναι ίδια και στα δύο οπτικά μέσα. Η σωστή απάντηση λοιπόν ως πρός το πρόβλημα είναι ότι δεν δίνει αρκετά στοιχεία για να επιλυθεί. Εκτός αν πρέπει να ξεχάσουμε την αρχή διατήρησης της ενέργειας, κάτι που δεν μπορώ να δεχτώ….
β) Δεν καθορίζεται το είδος των υλικών. Άλλο ένα σημαντικό πρόβλημα.
Η άσκηση πρέπει να μη ληφθεί υπόψη. Ούτε στο γυμνάσιο δεν έπρεπε να μπαίνουν τόσο χαζές ασκήσεις. Πόσο περισσότερο σε Πανελλήνιες. Ντροπή.
ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου