ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Το Χόλιγουντ γυρίζει την πλάτη στις σταρ με το σιλικονάτο στήθος και το ατσαλάκωτο ή παραμορφωμένο από τις πλαστικές και τα μπότοξ πρόσωπο






Μεγάλα στούντιο στη Μέκκα του κινηματογράφου και διάσημοι σκηνοθέτες προτιμούν το πρόσωπο της Μέριλ Στριπ με τις ρυτίδες του από εκείνο κάποιων... συναδέλφων της που οι αποτυχημένες επεμβάσεις τις έχουν κάνει να μοιάζουν με drag queens. Η αρχή έγινε από τα στούντιο της κινηματογραφικής εταιρείας Disney,... αν και στα blogs συζητιόταν πολύ πριν η νέα τάση της αποστροφής στις πλαστικές επεμβάσεις. Στην ανακοίνωσή της με την οποία αναζητούσε αντικαταστάτρια της Κίρα Νάιτλι για την τέταρτη ταινία της σειράς «Πειρατές της Καραϊβικής» η Disney ήταν ξεκάθαρη στις απαιτήσεις της: «Η υποψήφια για τον ρόλο ηθοποιός πρέπει να έχει ευέλικτο σώμα μπαλαρίνας και προπαντός φυσικό στήθος. Οι κυρίες που έχουν κάνει προσθετική αποκλείονται εξ αρχής». 

 Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει και έχει δυσκολέψει η εύρεση εργασίας στην ήδη δύσκολη λόγω οικονομικής κρίσης κατάσταση. Οι σκηνοθέτες στα κάστινγκ αποκλείουν διάσημες ηθοποιούς γιατί έχουν κάνει χειρουργικά λίφτινγκ ή πολλά μπότοξ τα οποία τις έχουν παραμορφώσει ή γιατί θεωρούν αφύσικα τα φουσκωμένα από τη σιλικόνη χείλη ή το στήθος τους. Αποτέλεσμα αυτών είναι ότι μεγάλος αριθμός σταρ μένει στα αζήτητα και οδηγείται στην ανεργία και στον μαρασμό.

Οι νέοι όροι αφορούν και τα κάστινγκ τηλεοπτικών σειρών, γιατί και εκεί επικρατεί η ίδια τάση της επιστροφής στο φυσικό look, όπως είναι με τις ρυτίδες, ακόμη και με τα οποιαδήποτε άλλα σημάδια της ηλικίας.


Οι επεμβάσεις αφήνουν τις σταρ χωρίς δουλειά

 








Το «κυνήγι μαγισσών» έχει ήδη αρχίσει και οι ατζέντηδες των σταρ τις εκλιπαρούν να αντισταθούν στην πρόκληση των πλαστικών επεμβάσεων, αν θθέλουν να βρίσκουν δουλειά, ενώ τους συστήνουν να παίρνουν παράδειγμα από τις διάσημες συναδέλφους τους οι οποίες προτίμησαν να παραμείνουν φυσικές και στην πρώτη γραμμή. Παράδειγμα αποτελούν η πολυβραβευμένη Μέριλ Στριπ, η Ελεν Μίρεν και η Μπέτι Γουάιτ, οι οποίες παραμένουν στις πρώτες θέσεις επιλογής διάσημων σκηνοθετών και το κυριότερο απολαμβάνουν της εκτίμησης και της αγάπης των κινηματογραφόφιλων.

Τελικά, η επιλογή τους να αφήσουν τον χρόνο να κάνει εκείνος τη δική του δουλειά του και εκείνες τη δική τους, με βασική προϋπόθεση βεβαίως και το ταλέντο τους, αποδείχτηκε σωτήρια. Αντιθέτως, παράδειγμα προς αποφυγήν αποτελούν σταρ μεγάλου βεληνεκούς κάποτε, όπως η Φέι Ντάναγουεϊ, η Τζέιν Φόντα και η Σερ, οι οποίες ύστερα από κάθε αισθητική επέμβαση στο πρόσωπό τους άλλαζαν όψη. Γι’ αυτό και παραμένουν στα αζήτητα.

Οι διευθυντές της τηλεόρασης FOX Broadcasting παραδέχονται ότι πλέον προτιμούν στις τηλεοπτικές σειρές τους να προσλαμβάνουν ηθοποιούς από την Αυστραλία και τη Βρετανία, γιατί είναι πιο «φυσικοί» από τους συναδέλφους τους Αμερικανούς. «Οι ηθοποιοί από τις ΗΠΑ μοιάζουν με drag queens ή με στρίπερ» δήλωσε η Μάρσια Σούλμαν, υπεύθυνη του καναλιού τού Ρούπερτ Μέρντοχ, η οποία εξήγησε ότι υπάρχουν και άνδρες ηθοποιοί που λατρεύουν τον πλαστικό χειρουργό τους. Η ανασφάλεια της εμφάνισης είναι κοινή για άνδρες και γυναίκες στο Χόλιγουντ.


Η τεχνολογία αποκαλύπτει την αλήθεια

Η νέα τάση της φυσικής ομορφιάς που επικρατεί στα περισσότερα στούντιο δεν έχει να κάνει μόνο με την αντίθεση των υπευθύνων προς το ατυχές αποτέλεσμα των πλαστικών επεμβάσεων σε αρκετούς ηθοποιούς. Βασικό ρόλο παίζει και η τεχνολογική επανάσταση.

Η εξέλιξη στις οθόνες των συσκευών τηλεόρασης και εκείνων στις κινηματογραφικές αίθουσες, που είναι πλέον high definition, καθιστά πρακτικά αδύνατον να κρυφτεί ένα λίφτινγκ ή μια μεταμόσχευση μαλλιών που δεν έχει πετύχει. Επίσης, η τεχνολογία 3D, την οποία φαίνεται να υιοθετούν πολλά κινηματογραφικά στούντιο εξαιτίας της εισπρακτικής επιτυχίας που είχε το «Avatar», αποτελεί τον μεγαλύτερο εχθρό του μπότοξ. Και αυτό επειδή το μπότοξ τεντώνει το δέρμα του προσώπου και είναι πολύ δύσκολο να γίνουν μορφασμοί και γκριμάτσες. Ομως, σε μια ταινία 3D η επιτυχία ενός μορφασμού είναι πιο σημαντική για τον ηθοποιό απ’ ό,τι να θυμηθεί τα λόγια του ρόλου του.
 
ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου