ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Διαψεύδει η Θ.Τζάκρη δημοσίευμα περί παρέμβασής της για διορισμούς συγγενών της







Σε διάψευση δημοσιεύματος, σύμφωνα με το οποίο φέρεται να μεσολάβησε για την πρόσληψη στο Μουσείο Πέλλας συμπολιτών και συγγενών της, προχώρησε το Σάββατο η υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Θεοδώρα Τζάκρη. Στην επιστολή της η κ. Τζάκρη... σημειώνει ότι για τη διενέργεια του διαγωνισμού που προκήρυξε το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία, δηλώνει ότι θα στραφεί δικαστικά κατά της εφημερίδας «Αποκαλύψεις» και κάνει λόγο για άδικη, αστήρικτη και αήθη επίθεση σε βάρος της.

«Κατηγορούμαι σήμερα επειδή στον πίνακα επιτυχόντων του συγκεκριμένου διαγωνισμού αναγράφονται συμπολίτες μου, δύο εκ των οποίων τυχαίνει να είναι συνεπώνυμοί μου, είτε λόγω συγγένειας, είτε λόγω απλής συνωνυμίας και καταγγέλλεται ότι η τυχόν επιτυχία στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αυτών των ανθρώπων, οφείλεται σε δική μου παρέμβαση, ενώ αποκρύβεται τεχνηέντως το γεγονός ότι οι πίνακες επιτυχόντων καταρτίστηκαν με βάση τα προσόντα που είχαν τα άτομα αυτά και την μοριοδότησή τους σύμφωνα με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ» υποστηρίζει η υφυπουργός.

Η κ. Τζάκρη αναφέρει ότι μετά από αίτημά της και εντολή του υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ. Ραγκούση, την υπόθεση θα διερευνήσει και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.

«Όσον αφορά την σε βάρος μου παρούσα καταγγελία, περί δήθεν παρέμβασής μου στο διορισμό συγγενών και συγχωριανών μου σε θέσεις του Δημοσίου, επειδή αποτελεί άδικη, αστήρικτη και αήθη επίθεση σε βάρος μου και επειδή είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο για μένα να καλούμαι μετά από δήθεν 'καταγγελία' και δήθεν 'αποκάλυψη', να αποδεικνύω το ήθος, την αξιοπρέπεια και την πολιτική μου συνείδηση, έχω δώσει ήδη εντολή στους δικηγόρους μου ν’ ασκήσουν τα ένδικα βοηθήματα που μου παρέχει ο νόμος και να προβούν άμεσα στην υποβολή μηνύσεως και αγωγής αποζημίωσης, για την δια του τύπου συκοφαντική μου δυσφήμηση και τούτο όχι γιατί επιθυμώ να είμαι στο απυρόβλητο και γιατί δεν δέχομαι την κριτική, αλλά γιατί θεωρώ ότι η κριτική πρέπει να στηρίζεται σε έρευνα και να έχει στον πυρήνα της την αλήθεια» καταλήγει η ανακοίνωσή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου