ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Γιώργος Κασαπίδης: Προς αποκατάσταση της αλήθειας για τον "Καλλικράτη" στην Κοζάνη...

http://www.e-eordea.gr/costas/2008/martios/25/4.jpg








Προς αποκατάσταση της αλήθειας και προς ενημέρωση των συμπολιτών μου ως προς τη θέση μου για το χωροταξικό του Σχεδίου Καλλικράτης για το Ν. Κοζάνης, σας αποστέλλω το κείμενο της επιστολής που απηύθυνα προς τον Υπουργό κ. Ραγκούση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της επιτροπής. Tις θέσεις μου... για επτά (7) δήμους στο Νομό Κοζάνης διατύπωσα για πρώτη φορά προς τον κ. Υπουργό στο γραφείο του, παρουσία των τεσσάρων συναδέλφων μου βουλευτών του Νομού και της αντιπροσωπείας του Δήμου Σιάτιστας πριν από 15 ημέρες περίπου.

Η επιστολή αυτή παραδόθηκε στο Δήμαρχο Σιάτιστας κ. Κοσμίδη παρουσία τεσσάρων (4) άλλων μελών του Δ. Σ. Σιάτιστας στη Βουλή, οι οποίοι και την προσκόμισαν προς τον Υπουργό κ. Ραγκούση μαζί με άλλο κείμενο σε άλλο χαρτί υπογεγραμμένο από τους τέσσερις συναδέλφους μου.
Την όποια ερμηνεία του περιεχομένου της επιστολής καθώς και την αναφορά σε αυτήν του υπουργού κ. Ραγκούση κατά το κλείσιμο της συνεδρίασης της επιτροπής την αφήνω στην κρίση των συμπολιτών μου.

Τέλος την ύστατη αυτή στιγμή καλώ τους συναδέλφους μου και όλους τους συμπολίτες να στηρίξουν την πρόταση για επτά (7) δήμους στο Νομό Κοζάνης δεδομένου ότι ο διχασμός που προκλήθηκε σε τοπικές κοινωνίες του Νομού με ευθύνη του Υπουργού Εσωτερικών θα αποτελεί για πολλά χρόνια τροχοπέδη στην πρόοδο και δημιουργία στο Νομό σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για το Νομό και τη χώρα.
kozan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου