ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Τέλος τα ενοχλητικά τηλέφωνα για χρέη και δόσεις...


 





Το σύστημα που ακολουθήθηκε με τις διαβόητες εισπρακτικές εταιρίες θα ακολουθηθεί και στις περιπτώσεις αλυσίδων πολυκαταστημάτων που πωλούν με δόσεις, εταιρίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ή internet, αλλά και τραπεζών.Παρά το γεγονός ότι δεν ακολουθούνται οι εξωφρενικές τακτικές που...
ακολουθούσαν οι εισπρακτικές εταιρίες πολλές φορές οι οφειλέτες ακόμη και για λίγες ημέρες καθυστέρηση στην πληρωμή λογαριασμών είναι ουσιαστικά απροστάτευτοι απέναντι σε αθέμιτες πρακτικές είσπραξης του χρέους τους.
Συνήθως οι τράπεζες και άλλες επιχειρήσεις αναθέτουν το κυνήγι των οφειλών είτε σε εισπρακτικές εταιρείες είτε σε υπαλλήλους τους που τηλεφωνούν στους οφειλέτες και τους πιέζουν. Ο νόμος που ψηφίστηκε για να περιορίσει τις τακτικές των εισπρακτικών δεν καλύπτει πλήρως τον πολίτη και έτσι τώρα το υπουργείο επεξεργάζεται νέο σχέδιο για να βάλει ένα τέρμα.
Το νομοσχέδιο θα επιβάλει στον όποιο δανειστή να μην τηλεφωνεί στον δανειολήπτη πάνω από μια φορά μέσα σε διάστημα ενός μηνός στην περίπτωση οφειλών.
Παράλληλα θα καθοριστεί και το ωράριο μέσα στο οποίο θα μπορούν να τηλεφωνούν στον δανειολήπτη για να του υπενθυμίσουν το ανεξόφλητο χρέος.
Ακόμη ο πολίτης θα πρέπει να ενημερώνεται σε περίπτωση που η συνομιλία καταγράφεται ενώ θα έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη συνομιλία που έχει καταγραφεί και να τη χρησιμοποιήσει νομικά.
Όπως ισχύει και για τις εισπρακτικές εταιρίες, θα απαγορευτεί οποιαδήποτε επικοινωνία του δανειστή με συγγενικά πρόσωπα ή πρόσωπα από το εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον του οφειλέτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου