ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Έρχονται μέτρα στους δρόμους με μείωση ταχύτητας - Αυξήθηκαν τα τροχαία

 






Ως πιο επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά για την πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος καταγράφεται η υπερβολική ταχύτητα. Μικρή αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά αισθητή μείωση του αριθμού των νεκρών, καταγράφουν τα στοιχεία της Τροχαίας για το 9μηνο... Ιανουρίου-Σεπτεμβρίου 2010, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατέθηκαν στη διάρκεια του 3ου Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, που είχε θέμα "Η Οδική Ασφάλεια στον Αστικό Ιστό" και συνέπεσε σήμερα με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας, ο αριθμός των νεκρών στο συγκεκριμένο διάστημα έφτασε τους 959, έναντι 1.119 το 2009, παρουσιάζοντας σημαντική μείωση της τάξης του 14,3%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων αυξήθηκε κατά 3,2%, ενώ αύξηση κατά 1,8% παρουσιάζουν οι βαριά τραυματισθέντες και κατά 4,1% οι ελαφρά τραυματισθέντες. Η μεγαλύτερη αριθμητική μείωση των νεκρών σημειώθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (-37) και ακολουθούν η Αττική (-26), η Στερεά Ελλάδα (-23), η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη (-20) και η Πελοπόννησος (-16). Τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα σημειώθηκαν στο Λοιπό Οδικό Δίκτυο (41,8%)· ακολουθούν οι κατοικημένες περιοχές (28,2%) και το Λοιπό Εθνικό Δίκτυο (21,9%).
Τα λιγότερα θανατηφόρα σημειώθηκαν στην Αττική Οδό (0,6%) και ακολουθούν η Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων (1,1%) και η Εγνατία Οδός (1,4%), ενώ στο σύνολο των ατυχημάτων σημειώθηκε τεράστια αύξηση (72%) σε κατοικημένες περιοχές.
Ως πιο επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά για την πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος καταγράφεται η υπερβολική ταχύτητα και η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή (επιθετική οδήγηση), ενώ υψηλό είναι το ποσοστό εμπλοκής των δικύκλων (36%) σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.
Από το σύνολο των ατυχημάτων την πρωτεύουσα θέση κατέχει η απόσπαση της προσοχής του οδηγού (1.502) (ενοχοποιείται η χρήση του κινητού και η ύπαρξη άλλων στοιχείων-παραστάσεων κατά μήκος των δρόμων) και ακολουθούν η οδήγηση σε κατάσταση μέθης (1.148) και η παραβίαση της προτεραιότητας (1.319).

Στο σύνολο των ατυχημάτων, τα περισσότερα συνέβησαν σε μη κατοικημένη περιοχή (5.704), την ημέρα (5.721), το Σάββατο (2.353) και μεταξύ των ωρών 24.00' - 04.00' (1.968).

Στη διάρκεια της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, που συμπίπτει και με την κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή που αναφέρεται στις πολιτικές της Κυβέρνησης για την οδική ασφάλεια, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, ανέπτυξε τέσσερις στοχευμένους τομείς πολιτικής που είναι:

- Διαχείριση αστικής κυκλοφορίας για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και της σοβαρότητάς τους

- Ασφάλεια οδικού περιβάλλοντος

- Εκστρατείες ενημέρωσης κοινού και

- Δημιουργία Master Plan Αστικής Οδικής Ασφάλειας.

Κατά τη συνεδρίαση, ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας έκανε σχετική εισήγηση με τις πρωτοβουλίες και τις δράσεις που αναλαμβάνει το υπουργείο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:

- Διαχείριση αστικής κυκλοφορίας.

- Φωτεινοί σηματοδότες, τροχονόμοι, εκπαίδευση τροχονόμων.

- Κάμερες κυκλοφορίας και αστυνόμευσης, χρήση φορητών ραντάρ.

- Εντατικοποίηση των ελέγχων για ζώνες ασφαλείας, ορίων ταχύτητας, χρήση κινητού και αλκοτέστ.

- Συντήρηση οδών και παρεμβάσεις σε επικίνδυνες θέσεις.

- Εκστρατείες ενημέρωσης κοινού. Και

- Δημιουργία Master Plan Αστικής Οδικής Ασφάλειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου