ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ο Ζήσης Τζηκαλάγιας αναπληρωτής γραμματέας του ΓΓ της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ για τις Κοινωνικές Υποθέσεις... - Διαβάστε την επιστολή του:






"Μετά την πανηγυρική εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην προεδρία του κόμματός μας, την επομένη τον επισκέφτηκα στο γραφείο του για να τον συγχαρώ. Του δήλωσα πως κύριο μέλημά μου αποτελεί η ανάδειξη των πολλών προβλημάτων που απασχολούν το νομό... Καστοριάς και η προσπάθεια ανάπτυξης και βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων. Επεσήμανα στον Πρόεδρο πως δεν επιδιώκω θώκους και αξιώματα, αλλά είμαι στη διάθεσή του για κάθε αποστολή που θα μου ανέθετε.
Τον Ιούνιο του 2010, με απόφαση του προέδρου της ΝΔ μου ανατέθηκε η εκπροσώπηση του Νομού Γρεβενών για θέματα κοινοβουλευτικής δράσης. Έκτοτε, κάνω ό,τι μπορώ για του Γρεβενιώτες και έως τώρα εισπράττω ικανοποίηση από τη συνεργασία μου με τους αυτοδιοικητικούς και κομματικούς εκπροσώπους του νομού.
Σήμερα, αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που ο πρόεδρός μας κ. Αντώνης Σαμαράς μου εμπιστεύτηκε τη θέση του αναπληρωτή γραμματέα του ΓΓ της Κοινοβουλευτικής Ομάδας για τις Κοινωνικές Υποθέσεις. Ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη του και διαβεβαιώνω τον ίδιο όπως και τους πολίτες πως θα φανώ αντάξιος της τιμής."











Ζήσης Τζηκαλάγιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου