ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Τι μέρα διαιτητής, το βράδυ τραβεστί




Ο Βραζιλιάνος επαγγελματίας διαιτητής Ναλέριο Φερνάντες Γκάμα (όνομα και πράμα), αποκάλυψε πως το όνομα που χρησιμοποιεί στις βραδινές του εξόδους είναι το γυναικείο Λαλέσκα. Ιδού τι δήλωσε ο 32χρονος ρέφερι στo site" Folha de Sao Paulo". "Με λένε Λαλέσκα αλλά μόνο τις νύχτες. Όταν βγαίνω έξω για να χορέψω στην πόλη... μου, στην Μπεμπερίμπε. Από όλους τους διαιτητές της περιφέρειάς μου είμαι ο μοναδικός τραβεστί αλλά κανείς δεν με έχει κατηγορήσει ποτέ γι' αυτό. Με σέβονται σαν να ήμουν γυναίκα".
Όταν ρωτήθηκε πως του συμπεριφέρονται οι ποδοσφαιριστές που τον αναγνωρίζουν ως γυναίκα, ο Γκάμα απάντησε: "Δεν μου φωνάζουν όπως άλλοι. Απλώς καμιά φορά με αποκαλούν κλέφτη όταν σφυρίζω κάτι που δεν τους αρέσει".
Το ρεπορτάζ τελειώνει με την πληροφορία ότι ο Γκάμα έχει άλλα επτά αδέρφια, εκ των οποίων τα τρία είναι τραβεστί!

ΑΕΤΟΣ: Δηλαδή οικογένεια... μ' έκαψες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου