ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Γειά σας από έναν φούρναρη... - Διαβάστε να μάθετε ποιός ακριβαίνει το ψωμί...








Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να "ανεβάσετε" το άρθρο αυτό, για να μάθει ο κόσμος τι παιχνίδια παίζονται σε βάρος μας, εμένα ώς Αρτοποιού και όλων των άλλων ώς καταναλωτές. Εγώ ως αρτοποιός θα παρεξηγηθώ τις επόμενες ημέρες... με τους πελάτες μου (σε περίπου 2 εβδομάδες) γιατί όπως ανακοινώθηκε εχτές στα κανάλια, η τιμή των αλεύρων θα πέσει 30% ΑΛΛΑ η αλήθεια είναι πως σήμερα που ήρθαν ΔΥΟ από τους προμηθευτές μου, μου είπαν ότι η τιμή του άσπρου αλευριού σε 3-4 ημέρες θα ανέβει 1-2 ευρώ το τσουβάλι (50κιλά) και τις επόμενες 2 εβδομάδες θα ανέβει και ΠΑΛΙ αλλά σε όλα τα άλευρα (μαύρο, καλαμπόκι κλπ.κλπ) +7-8 ευρώ το τσουβάλι.
Εμείς στον οικογενειακό μας φούρνο ( http://www.fournos-mariza.com ) πραγματικά προσπαθούμε πολύ σκληρά κάθε ημέρα ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες τιμές με ποιοτικά προιόντα που είναι σπιτικά (δικά μας).
Πρόσφατα κατεβάσαμε την τιμή του ψωμιού από τα 70 λεπτά στα 60, όχι γιατί έγινε κάποια μείωση (πετρέλαιο, ρεύμα, αλεύρι) αλλά πολύ απλά γιατί βλέπουμε και ακούμε κάθε μέρα τους πελάτες μας πόσο δύσκολα τα βγάζουν πέρα, σύντομα μάλιστα σκοπεύουμε να κάνουμε και νέα μείωση τιμών στα προϊόντα μας για τις ημέρες που υπάρχει στην περιοχή ΛΑΪΚΉ ΑΓΟΡΑ, έτσι ώστε οι πολύ ευάλωτες τάξεις συνανθρώπων μας να μπορούν να αγοράζουν σε καλύτερς τιμές...
Τέλος θα ήθελα μέσω του Blog σας, να μάθω απο κάποιον αναγνώστη σας που να γνωρίζει το θέμα ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ;
ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ... (και εγώ άνθρωπος είμαι)?
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου