ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Νέο είδος γυαλιού - Έξι φορές ανθεκτικότερο, προορίζεται για οθόνες κινητών





Η Asahi Glass, η μεγαλύτερη υαλουργία της Ιαπωνίας, παρουσίασε ένα νέο είδος γυαλιού για οθόνες κινητών και άλλων φορητών γκάτζετ, το οποίο είναι έξι φορές ανθεκτικότερο στις γρατζουνιές και το ράγισμα σε σχέση με το συμβατικό γυαλί. Το γυαλί Dragontrail («ίχνος του δράκου») της Asahi θα έχει... να αντιμετωπίσει στην αγορά τον ανταγωνισμό του γυαλιού Gorilla, ενός παρόμοιου υπερανθεκτικού γυαλιού της εταιρείας Corning.
To Gorilla χρησιμοποιείται σήμερα σε 200 εκατομμύρια κινητά και άλλες συσκευές από περίπου 20 κατασκευαστές, υπερηφανεύεται η Corning. Το γυαλί της εταιρείας βρίσκεται μεταξύ άλλων στα κινητά Galaxy της Samsung, στο Droid της Motorola και στον φορητό υπολογιστή X300 της LG.
Ανεπιβεβαίωτες παραμένουν ωστόσο οι φήμες που θέλουν το Gorilla να χρησιμοποιείται και στις συσκευές της Apple -καμία από τις δύο εταιρείες δεν δέχεται να απαντήσει στο μυστήριο.
Με ή χωρίς την Apple, πάντως, το γυαλί της Corning απέφερε έσοδα 80 εκατ. δολαρίων το 2009, ποσό που θα μπορούσε να εκτιναχθεί στο 1 δισ. καθώς το ανθεκτικό υλικό περνά στην παραγωγή τηλεοράσεων.
Η Asahi αποφεύγει να συγκρίνει άμεσα το Dragontrail με το Gorilla και περιορίζεται να δηλώσει ότι το υπερανθεκτικό γυαλί της είναι «ανώτερο υποκατάστατο για τα συμβατικά υλικά καλύμματος».
Στη διάρκεια μιας σύντομης, ανεπίσημης δοκιμής, ρεπόρτερ του Associated Press απέτυχε να γρατζουνίσει το γυαλί με τα κλειδιά του.
Το τελευταίο προϊόν της Asahi χρησιμοποιείται ήδη σε ορισμένες συσκευές, η εταιρεία όμως αρνείται να αποκαλύψει ποιες είναι αυτές.
Η μεγάλη ιαπωνική υαλουργία ελπίζει ότι το 2012 θα πετύχει πωλήσεις 360 εκατομμυρίων δολαρίων και θα εξασφαλίσει μερίδιο 30% στην αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου