ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Αυστραλία - «Επανάσταση» στην τηλεοπτική ενημέρωση με...άρωμα Ελλάδας





Επανάσταση στην τηλεοπτική ενημέρωση της Αυστραλίας ξεκινά από σήμερα ο τηλεοπτικός σταθμός ΤΕΝ της Μελβούρνης έχοντας επικεφαλής δύο παρουσιαστές ελληνικής καταγωγής. Τον μουστακαλή, Γιώργο Ντονικιάν και την μελαχρινή, Ελένη Καπάλου, και οι δύο ελληνικής καταγωγής,.. που σπάνε πρότυπα δεκαετιών και να γίνονται τα πρόσωπα της ενημέρωσης ενός δικτύου που στοχεύει την πρώτη θέση στην τηλεθέαση!
Η παρουσία δύο ομογενών στο κεντρικό δελτίο ενός μεγάλου τηλεοπτικού σταθμού, που ξεκινά σήμερα, θεωρείται ιστορική για το αυστραλιανό τηλεοπτικό πεδίο.
«Ελληνική χημεία», «τηλεοπτικός... γάμος», «μία μικρή επανάσταση». Με αυτά τα λόγια περιγράφουν και οι δύο την τηλεοπτική τους σχέση και υπόσχονται ένα δελτίο ειδήσεων για απαιτητικούς θεατές...
Μιλώντας στο «Νέο Κόσμο» η Ελένη Καπάλου λέει: «Με τον Γιώργο έχω δουλέψει στο παρελθόν. Μας συνδέει μία αμοιβαία συμπάθεια και σεβασμός. Εχουμε συνεργαστεί πάλι σε δελτίο ειδήσεων της Καμπέρας και από την πρώτη στιγμή που δουλέψαμε μαζί ένοιωθα ασφάλεια, εμπιστοσύνη. Υπάρχει μία φοβερή χημεία μεταξύ μας, η οποία προέρχεται αναμφισβήτητα από ο γεγονός ότι είμαστε και οι δύο ελληνικής καταγωγής. Κάνουμε την κουβεντούλα μας στα ελληνικά πολλές φορές γιατί έτσι μας βγαίνει. Βέβαια, προσέχουμε πολύ συνειδητά να μην περιθωριοποιούμε τους συναδέλφους μας, που μας πειράζουν συνεχώς λέγοντας ότι κουβαλάμε την τρελή ετικέτα του Ελληνα, με την καλή έννοια πάντα».
Και ο Γιώργος συμπληρώνει: «Η σχέση μας μοιάζει λίγο με συζυγική» για να συνεχίσει η Ελένη «Ναι έτσι ακριβώς. Θυμάμαι ότι όταν πρωτάρχισα την παρουσίαση ειδήσεων, ο παραγωγός, μου είπε ότι πέρα από όλα τα άλλα η σχέση με τον συμπαρουσιαστή μου κάποιες μέρες θα είναι όπως η σχέση μεταξύ δύο συζύγων. Οταν εκείνος θα νοιώθει πεσμένος εγώ θα πρέπει να τον ανεβάσω και το αντίθετο». Από την πλευρά του ο Γιώργος Ντονικιάν υπογραμμίζει: «Νιώθω τυχερός που δουλεύω με την Ελένη, όχι μόνο γιατί είναι ελληνικής καταγωγής και όπως και να το δει κανείς καταλαβαινόμαστε σε πολλά επίπεδα, αλλά και γιατί είναι συνεργάσιμη. Το μόνο μου πρόβλημα είναι το πώς θα τα βγάλω πέρα με την αστείρευτη ενεργητικότητά της» λέει γελώντας!
Μιλώντας για τις δυσκολίες που συνάντησε λόγω της ελληνικής καταγωγής της και του ονόματός της η Ελένη Κάπαλος λέει: «Οταν ξεκίνησα ως ρεπόρτερ στο κανάλι 9, τα άκουσα όλα. 'Είσαι μελαχρινή, είσαι παχουλή, είσαι ηλικιακά μεγάλη, πρέπει να αλλάξεις το όνομά σου'. Όλα σου λέω. Οι περισσότεροι βέβαια τα είχαν με το όνομά μου, αυτό κι αν ήταν 'αγκάθι'. Αντιστάθηκα και προσπάθησα να αποδείξω σε όλους ότι όλα αυτά τα στερεότυπα αν κάποιος κάνει καλά τη δουλειά του μπορούν να ξεπεραστούν. Την πόρτα μου την άνοιξαν οι Ολυμπιακοί της Αθήνας. Επεισα το κανάλι 9 να με στείλει στην Ελλάδα για τους Αγώνες. Δεν με εμπιστεύονταν. Είμαι Ελληνίδα, ήξερα την ελληνική πραγματικότητα, ήθελα να κάνω εγώ το ρεπορτάζ. Το θεωρούσα υποχρέωσή μου ως Ελληνίδα. Για ένα μήνα αναγκάστηκα να βάλω χρήματα από την τσέπη μου για να καλύψω τα δικά μου αλλά και τα έξοδα του συνεργείου μου. Οταν άρχισα να στέλνω ρεπορτάζ για πολλά και διαφορετικά προγράμματα του καναλιού τότε κατάλαβαν ότι τα στερεότυπα πάνε περίπατο όταν υπάρχουν ικανότητες.».
Και ο Γιώργος Ντονικιάν συμπληρώνει για το μουστάκι του: «Αχ αυτό το μουστάκι μου! Πριν από 30 χρόνια όταν ξεκίνησα στο κανάλι 9 ρώτησα τον τότε παραγωγό μου Graham Kennedy (είχε θεωρηθεί ο βασιλιάς της αυστραλιανής τηλεόρασης) αν έπρεπε να το ξυρίσω. 'Όχι' μου είπε, 'το μουστάκι είναι το σήμα κατατεθέν σου, σου πάει'. Τότε νόμιζα ότι με σαμποτάριζε. Κανένας παρουσιαστής ειδήσεων δεν είχε μουστάκι τότε. Είχε δίκιο όμως ο Graham. Το μουστάκι έγινε το σήμα κατατεθέν μου. Οσο για το όνομα τι να σου πω! Μου είχαν βρει και πιθανά επώνυμα, Brown, Black, White, οποιασδήποτε απόχρωσης μπορείς να φανταστείς. Αντιστάθηκα και νά 'μαι σήμερα, παραμένω Ντονίκιαν».
Οσο για το δελτίο που ξεκινάνε σήμερα ο Γιώργος Ντονικιάν λέει:
«Δεν λέμε απλά τις ειδήσεις. Θα έχει περάσματα σε ζωντανά πλάνα, θα έχει ζωντάνια, ελευθερία, ειδήσεις αποκλειστικές και μην νομίσεις ότι σε όλα αυτά δεν βοηθά η ελληνική μας καταγωγή. Μία βόλτα στα ελληνικά στέκια να κάνουμε και ακούμε ιστορίες που ποτέ δεν θα ακουστούν στα άλλα κανάλια. Θα τις ψάξουμε, θα είναι το διαφορετικό, θα είναι τα ζητήματα που αφορούν τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας».



ΚΟΣΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου