ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Δραματική Έκκληση της μητέρας του νεκρού σκιέρ στο Μέτσοβο μέσω του Ίντερνετ...









"ειμαι η μητερα του ατυχου σκιερ που σκοτωθηκε στο μετσοβο.σας παρακαλω απευθυνομαι σε σκιερ γιατι θα κανω τον αγωνα μου να σωθουν αλλα παιδια και να μην εχουν την τυχη του δικου μου παιδιου.θελω κεθετι που να απευθυνεται σε... ελειψεις χιονοδρονικων κεντρων κ ειδικα του μετσοβου.κ αν γνωριζετε την οικογ. του νεαρου που περασε απαρατηρητος στο τραγικο δυστιχημα στα 3 5 πηγαδια.καθε μητερα σκιερ θελω να σταθει στο πλευρο μου γιατι αυριο μπορει να βρεθει στη δικη θεση.αυτο θα γινει σκοπος τησ οικογ. μου να τιμωρηθουν οι υπευθυνοι και ξεκινησουν επιτελους να τα μετρα ασφαλιας για τα νιατα που θελουν ενα ευχαριστο σαββατοκυριακο.ευχαριστω."
6948570994 Αγγελή Ευαγγελία

ΑΕΤΟΣ4: Την παραπάνω έκκληση έκανε η μητέρα του άτυχου νεαρού στο SELEO
Διαβάστε :

Νεκρός 30χρονος σκιέρ στο χιονοδρομικό κέντρο Μετσόβου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου