ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Σύσκεψη υπό τον Μαγκριώτη για τα μεγάλα έργα της Δυτικής Μακεδονίας -Προχωρούν οι μελέτες αλλά δεν υπάρχει χρηματοδότηση...







Ο σημαντικότερος οδικός άξονας του νομού Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας, ο εθνικός δρόμος Κοζάνης – Λάρισας, που θα ενώσει την ακριτική περιφέρεια με την πρωτεύουσα της χώρας, παραμένει χωρίς χρηματοδότηση. Αυτό προκύπτει από τη σύσκεψη που..
είχε ο υφυπουργός Υποδομών,Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης είχε σύσκεψη με φορείς της περιοχής στην περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Ο Γιάννης Μαγκριώτης επέκρινε την προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για την πολιτική της και τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση των κάθετων αξόνων, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και το υπουργείο του προωθεί τις σχετικές μελέτες. Ειδικά για τον κάθετο άξονα Κοζάνης – Λάρισας, είπε ότι όλες τις μελέτες τις ανέλαβε η «Εγνατία Οδός Α.Ε., προκειμένου να προχωρήσουν το ταχύτερο δυνατό. Ωστόσο, δεν είπε από πού θα χρηματοδοτηθεί το μείζον αυτό έργο, γεγονός που δημιουργεί ανησυχία ως προς την τύχη που θα έχει. Πάντως, δεν αποκλείεται η χρηματοδότηση μέσω ΣΔΙΤ και η τοποθέτηση διοδίων στον δρόμο, εφόσον κατασκευαστεί.
Αντιθέτως, ο Γ. Μαγκριώτης ήτανη πιο συγκεκριμένος για τα τμήματα του κάθετου άξονα Νίκης – Φλώρινας και Φλώρινας – Πτολεμαΐδας, που είπε ότι θα χρηματοδοτηθούν με 80 ε. ευρώ το πρώτο και με 130 εκ. ευρώ το δεύτερο. Υπογράμμισε ότι χάθηκε πολύτιμος χρόνος από την προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ για την ανάκτηση του «χαμένου εδάφους» η επιλογή της σημερινής κυβέρνησης είναι η επιτάχυνση εκπόνησης των μελετών. Αναφερόμενος στην αεροπορική σύνδεση της περιοχής, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τάχθηκε υπέρ ενός μεγάλου και σύγχρονου αεροδρομίου στη Δυτική Μακεδονία, το οποίο θα είναι αυτό της Καστοριάς.
Σε σχέση με την Εγνατία οδό ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών θα προχωρήσουν στη μείωση του κόστους των διοδίων, αλλά αναφερόμενος εμμέσως στο κίνημα «δεν πληρώνω», σημείωσε ότι «τα διόδια είναι απαραίτητα σε έναν σύγχρονο, διεθνή αυτοκινητόδρομο». Επίσης ανήγγειλε ότι εντός του 2011 θα έχουν ολοκληρωθεί οι δύο Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ) στον Πολύμυλο και στη Σιάτιστα.
Στην παρέμβασή του ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, αναφέρθηκε στην «επιτακτική ανάγκη ολοκλήρωσης των μεγάλων έργων». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους κάθετους άξονες, μεταξύ των οποίων στον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο Κοζάνης – Λάρισας, του Ε-65, στη σήραγγα της Κλεισούρας, στην αναβάθμιση του αεροδρομίου κ.λ.π.
Στη σύσκεψη υπό τον κ. Μαγρκιώτη συμμετείχαν πολλοί εκπρόσωποι φορέων, ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που πήραν το λόγο.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΗΤΤΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου