ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Ενημέρωση της ΠΑΣΚ καθηγητών Δ.Ε. Ν. Γρεβενών από τον εκπαιδευτικό Χρίστο Κων. Τσακστάρα









Κυρίες και Κύριοι της ΠΑΣΚ καθηγητών Δ.Ε. Ν. Γρεβενώνλαμβάνοντας αφορμή από τη φράση «... υπηρετεί τους συναδέλφους, στους οποίους και μόνο λογοδοτεί και αυτό είναι αυταπόδεικτο, αρκεί να

ανατρέξουν στις συνθέσεις συνεδριάσεων και στα πρακτικά του ΠΥΣΔΕ.» (sic) της ανακοίνωσής σας, που έχει αναρτηθεί σε τουλάχιστον έναν ιστότοπο των Γρεβενών, σας ενημερώνω για τα επόμενα:
1. Την Παρασκευή - 10/Ιουνίου/2011 ζήτησα με αίτησή μου προς το ΠΥΣΔΕ Γρεβενών η οποία έλαβε Αριθ. Πρωτ. 1750/10-6-2011 τα επόμενα:
α). Έγινε σύγκληση ΠΥΣΔΕ Γρεβενών την Πέμπτη 09/Ιουνίου/2011 ή κάποια άλλη ημέρα της τρέχουσας εβδομάδας;
β). Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ Γρεβενών που έλαβαν μέρος στην ή στις συνεδριάσεις.
γ). Τα πρακτικά τής ή των συνεδριάσεων.


2. Την Τετάρτη - 15/Ιουνίου/2011 ζήτησα με αίτησή μου προς το ΠΥΣΔΕ Γρεβενών η οποία έλαβε Αριθ. Πρωτ. 1778/15-6-2011 τα επόμενα:
α). Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ Γρεβενών που έλαβαν μέρος στη συνεδρίασή του της Τρίτης – 14/Ιουνίου/2011.
β). Τα πρακτικά της ανωτέρω συνεδρίασης.


3. Την Τετάρτη - 15/Ιουνίου/2011 ζήτησα με αίτησή μου προς τη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Γρεβενών η οποία έλαβε Αριθ. Πρωτ. 1777/15-6-2011 τα επόμενα:
α). Να μου χορηγηθεί ένα αντίγραφο του εγγράφου 62723/Δ2/2-6-2011 του ΥΠΔΒΜΘ.
β). Να μου κοινοποιηθεί γραπτώς η ημερομηνία και ο Αριθ. Πρωτ. που έλαβε το ανωτέρω έγγραφο από την Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Γρεβενών κατά την εισαγωγή του σ΄αυτή.


Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει κανένα από τα ανωτέρω, θα σας παρακαλούσα πολύ, να με συνδράμετε ασκώντας και εσείς πίεση στον Δ/ντή Β/θμιας Εκπ/σης Γρεβενών για την εκ νόμου απορρέουσα υποχρέωσή του σε ανταπόκριση αιτημάτων Ελλήνων Πολιτών.


Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, ο Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σης Γρεβενών είναι και μέλος της ΠΑΣΚ καθηγητών Δ.Ε. Ν. Γρεβενών, πράγμα που σας δημιουργεί πρόβλημα αξιοπιστίας σε όσα αναφέρετε στην ανακοίνωσή σας. Και επειδή η «γυναίκα του Καίσαρος οφείλει να είναι και όχι μόνο να φαίνεται τίμια», η επαναφορά του Δ/ντή Β/θμιας Εκπ/σης Γρεβενών και εκ μέρους σας στην έννομη τάξη, θα ήταν ένα ισχυρό επιχείρημα για την επαγγελλόμενη - εκ μέρους σας αλλά και του Προέδρου του κομματικού σας φορέα και ταυτοχρόνως Πρωθυπουργού της Ελλάδος - “Διαφάνεια παντού”.


Για τα υπόλοιπα που αναφέρονται στην ανακοίνωσή σας, θα επανέλθω μόλις - ελπίζω και με τη δική σας συνδρομή - οι κατά νόμο υπεύθυνοι ανταποκριθούν στα αιτήματά μου και μου δοθούν επιτέλους τα στοιχεία που ζητώ, ώστε να έχω και εγώ τα ίδια δεδομένα - που δεν γνωρίζω πως ήδη έχετε και με ποιο τρόπο αποκτήσατε - με εσάς που εμφανίζεστε τόσο απόλυτοι στα γραφόμενά σας.


Γρεβενά, Σάββατο - 25/Ιουνίου/2011

Χρίστος Κων. Τσακστάρας



Διαβάστε ακόμη: Οι Πασοκατζίδες καθηγητές των Γρεβενών στηρίζουν την Μίχου Δέσποινα...

2 σχόλια:

  1. Αν ενδιαφεροσασταν αντι για πασκ και δακε περισσοτερο με την εκπαιδευση θα ήταν καλητερα σε περιοδο μνημονιου ασχοληστε με κομματικών παραταξεις είστε και μορφωμενοι ανθρωποι μπραβο αλοι πεινανε και εσεις κοματικοπιοιστε μπραβο ρε ωραιο παραδειγμα Ν.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρίστος Κων. Τσακστάρας28 Ιουνίου 2011 στις 12:16 π.μ.

    Αγαπητέ Ν.Λ.
    σεβόμενος τον κόπο σας να διαβάσετε το κείμενό μου και να προβείτε σε σχολιασμό του, αισθάνομαι την ανάγκη να σας απαντήσω ως συγγραφέας του και ως κατά πάσα πιθανότητα συμπεριλαμβανόμενος εκ μέρους σας - χωρίς λόγο κατά την άποψή μου - στους πληθυντικούς που χρησιμοποιείτε στο σχόλιό σας.
    1. Συμφωνώ με το γενικό πνεύμα του σχολίου σας, οφείλω όμως να σας ενημερώσω ότι δεν ανήκω σε κανένα κόμμα, είμαι Έλλην Πολίτης και ως Έλλην ανήκω μόνο στον εαυτό μου και ενυπογράφως εκφράζω τις απόψεις μου, ενώ εσείς βάλατε μόνο τα αρχικά σας ως υπογραφή.
    2. Δυστυχώς η κομματικοποίηση της Παιδείας κρύβεται πίσω από όλα τα δεινά της Ελλάδος. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι στα Σχολεία μας διαπλάθουμε τα νιάτα της Ελλάδος, άρα το Μέλλον της Πατρίδος μας.
    3. Προκλήθηκα από την ΠΑΣΚ καθηγητών Δ.Ε. Ν. Γρεβενών ώστε να αναγκασθώ σε ενημέρωσή τους από την πλευρά μου.
    4. Επειδή φαίνεται ότι δεν γνωρίζετε το θέμα που θίγεται στο άρθρο μου, στον αριθμό κινητού μου 6934312230 της WIND είμαι διαθέσιμος για οποιαδήποτε απορία σας.
    5. Θα σας παρακαλούσα πολύ αν ποτέ γνωρίσετε κάποιον (οποιονδήποτε) από τους μαθητές μου, να του θέσετε τις επόμενες απλές ερωτήσεις:
    α) Τους δίδαξα να βαδίζουν όρθιοι και να απεχθάνονται μέχρι θανάτου τους έρποντες;
    β) Τίμησα τη θέση μου ως δάσκαλός τους και αγωνίστηκα να τους μάθω όσα περισσότερα μπορούσα;
    γ) Τους πρόδωσα ποτέ;
    Όποιες απαντήσεις σάς δοθούν, εκ των προτέρων αποδέχομαι ότι αυτή είναι και η μόνη αλήθεια, άρα περιγράφουν και πλήρως αυτό που είμαι.

    Γρεβενά Δευτέρα – 27/Ιουνίου/2011
    Χρίστος Κων. Τσακστάρας
    Φυσικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή