ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Αδαμίδης: Θα είμαστε αμείλικτοι με τον Ψωμιάδη









Ο πρόεδρος της ΑΕΚ τοποθετήθηκε αναφορικά με τον διάλογο που είχε με τον Μ. Ψωμιάδη και ο οποίος είδε το φως της δημοσιότητας. Αναλυτικά όσα αναφέρει ο Σταύρος Αδαμίδης:.

«Σε συνέχεια σημερινών δημοσιευμάτων σχετικά με συνομιλία μου με τον κ. Μάκη Ψωμιάδη, ύστερα από δική του κλήση, θα ήθελα να επιβεβαιώσω ότι πράγματι ο συνομιλητής του είμαι εγώ. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι με τον κύριο Ψωμιάδη, συνομιλήσαμε κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος 2-3 φορές για διάφορα θέματα σε παραγοντικό επίπεδο των ομάδων μας και μόνο. Η οποιαδήποτε επαφή και επικοινωνία με όλους τους παράγοντες των ομάδων είναι κάτι που πάντα προσπαθώ να έχω για το καλό της ΑΕΚ, ώστε να διαφυλάσσω τα συμφέροντά της, όπου και όπως κρίνω απαραίτητο.
Οι αναφορές μου στον κ. Ντέμη Νικολαΐδη έγιναν σε μία περίοδο έντασης για θέματα που αφορούσαν τον διαχειριστικό έλεγχο. Στη συνέχεια, όπως έχω ήδη δηλώσει, και σε άμεσο χρόνο, συναντήθηκα και συνομίλησα μαζί του, επιλύοντας κάθε προσωπική ή άλλη παρεξήγηση.
Διαβεβαιώνω για άλλη μια φορά τον φίλαθλο κόσμο της ΑΕΚ ότι στις δικαστικές διαμάχες που υπάρχουν ή σε όσες προκύψουν και αφορούν θέματα της ομάδας μας, τόσο για μεμπτές περιπτώσεις του διαχειριστικού ελέγχου, όσο ειδικά αυτές με τον κύριο Ψωμιάδη και τα χρήματα που οφείλει στην ΑΕΚ, θα συνεχίσουμε να είμαστε αμείλικτοι και να διεκδικούμε με σθένος τα μέγιστα δυνατά οφέλη.
Σε όλες τις μάχες ήμουν, είμαι και θα είμαι παρών, όπως μαρτυρούν άλλωστε οι παρεμβάσεις μου σε όλα τα όργανα και η συνεχής παρουσία μου στις αίθουσες των δικαστηρίων όποτε δικάζονται ανάλογες υποθέσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου