ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Τι συμβαίνει στην Εκκλησία στην Κιβωτό Γρεβενών ;; - (Γράφουν κάτοικοι)








 Γιατί ο ιερέας του χωριού και η εκκλησιαστική επιτροπή αποφάσισαν και εκτέλεσαν εργασίες στο ναό χωρίς να πάρουν προσφορές εργασίας και υλικών από τον τόπο τους; Είναι μαγαζί τους και χειρίζονται τα
λεφτά των κατοίκων χωρίς ενδοιασμούς; Γιατί κόψανε τα δέντρα της αυλής; Το οικολογικό μήνυμα του κ.Βαρθολομαίου δεν τους άγγιξε; Ήταν δέντρα ψηλά και πολλών χρόνων. Γιατί η εκκλησία καθαρίζεται από συγγενικό πρόσωπο του παπά που μένει αρκετά χιλιόμετρα μακριά από το χωριό; Είναι τυχαίο ότι ο ίδιος εργολάβος που κάνει εργασίες στην εκκλησία,εργάζεται και στο σπίτι του σεβάσμιου παπά; Και μάλιστα με ξυλεία από τον ίδιο προμηθευτή; Τι γνώμη έχει ο δεσπότης Γρεβενών για όλα τα παραπάνω;
Κάτοικοι της Κιβωτού
Πρώτη δημοσίευση 20/08/2011 1:15μμ

Θυμηθείτε ακόμη: Γιατί η Μητρόπολη Γρεβενών πλένει στην...Κοζάνη;

3 σχόλια:

  1. Πρώτο και κυριότερο αγαπητέ blogger αν θέλεις νάσαι υπευθυνος γι αυτά που γράφεις και αναρτάς στο διαδίκτυο θα πρέπει νάχεις το θάρρος να τα δημοσιεύεις επώνυμα κι όχι να κρύβεσαι πίσω από ψευδώνυμα. Δεύτερον ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να μιλάς εξ ονόματος όλων των κατοίκων της Κιβωτού χωρίς να ρωτήσεις ή να πάρεις τη σύμφωνη γνώμη τους. Και τρίτο, σαν απλή Κιβωτιανή, έχω να σου πώ πως εδώ και χρόνια και από τη στιγμή που ανέλαβε τούτος ο ιερέας αυτή την Εκκλησία έχει αλλάξει την όψη της και τη λειτουργία της. Θεωρώ λοιπόν πως είναι το ,λιγότερο ασέβεια στο πρόσωπό του και στο έργο του να μιλάς έτσι για κείνον και να εξαπολύεις μύδρους εναντίον του, καθώς επίσης και να διασπείρει τόσες υποψίες για οικονομική κακοδιαχείριση εκ μέρους του. Μακάρι πολλοί ιερείς να φέρονταν σαν αληθινοί εκπρόσωποι του Θεού πάνω στη γη. Ποτέ κανείς δεν εξέφρασε τόσα παράπονα για όλα αυτά τα θέρματα που αναφέρεις με τόση καχυποψία , όταν μέσα και έξω από την Εκκλησία έχουν συντελεστεί φοβερές αλλαγές κτιριακές κλπ. τόσο στην εκκλησία, όσο και στα μνήματα, για τα οποία δυστυχώς όλοι εμείς οι υπόλοιποι δείχνουμε τόση αδιαφορία. Επίσης φαίνεται ότι έχεις μαζεμένα εναντίον του και για παλιότερες υποθέσεις, και λυπάμαι αληθινά γιατί αποδεικ΄νύεται έτσι η ρήση του λαού μας <. Τέλος σου υπενθυμίζω πως αυτός ο άνθρωπος είναι ήδη συνταξιούχος από διετίας κι όμως επέλεξε την ενργό δράση και προσφορά από το να μείνει αδρανής στο σπίτι του. Θάθελα να ξέρω όμως τι θα γινόταν αν αποφάσιζε να το κάνει? Είναι πολύ εύκολη η κριτική έξωθεν αλλά η ενεργός συμμετοχή και δράση όλων μα ςάραγε μα ςέχει απασχολήσει ποτέ ???????????
    Κιεπειδή εγώ υπογράφω καθετί που δημοσιεύω ΣΟΦΊΑ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Σοφία. Πιστεύω πως γνωρίζεις γράμματα και μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά του: ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ, από το: ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ. Τα ονόματα των ανθρώπων που γράφουν την καταγγελία είμαι σίγουρος πως τα γνωρίζεις και πως σε επόμενη δημοσίευση του BLOG μας δεν έχουμε καμία αντίρρηση να τα δημοσιεύσουμε. ΔΕΝ αμφιβάλλουμε επίσης πως ο συγκεκριμένος Ιερέας μπορεί να είναι Άγιος άνθρωπος αλλά σύμφωνα με την καταγγελία συγχωριανών σας, κάποια πράγματα ίσως τα.. μπέρδεψε. Τα δέντρα που κόπηκαν δεν ευαισθητοποίησαν κανέναν; Αυτά πάντως που αναφέρονται στο δημοσίευμα δεν είναι αποκυήματα του blogger...Το ζήτημα το αναδεικνύουν δικοί σας άνθρωποι και ουχί εμείς.
    Θα επανέλθουμε, περιμένοντας και την απάντηση της Μητρόπολης Γρεβενών.
    ΥΓ. Δεν καταλάβαμε για ποια ρήση αναφέρεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρία Σοφία.Κατ'αρχάς συμφωνώντας απόλυτα με το διαχειριστή του blog μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αν και γνωρίζουμε ότι με αυτό το αρθρο δεν εκφραζόμαστε μόνο εμεις δεν έχουμε τον παραμικρό ενδοιασμό να αναλάβουμε επώνυμα όλη του την ευθύνη.Σκοπός του αρχικού άρθρου δεν ήταν να αμφισβητήσουμε ούτε το ιερατικό έργο του ιερέα ούτε τη καλαισθησία του ή το έργο του ως προς τη διαχείρηση του εκκλησιαστικού χόρου. Αναφερόμαστε στο γεγονός οτι ενώ η εκκλησία συντηρείται προφανώς απο χρήματα του χωριού είχε την υποχρέωση αν όχι να πάρει τα υλικά από χωριανούς(πράγμα που ακούγεται απόλυτα φυσιολογικό)έστω να ζητήσει προσφορές απο αυτούς. Και για τη σωστή κατανομή των ευθυνών θα πρέπει να αναφέρουμε το θράσος και τη μεγαλη ευθύνη και των επιτρόπων ένας των οποίων μάλιστα όταν ρωτήθηκε για αυτή τους τη πράξη απάντησε απλά ότι δεν το σκέφτηκε. Παράλληλα όμως πώς μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστο το γεγονός με την εικονική καθαρίστρια της εκκλησίας (κοντινή συγγενής του παππά) η οποία πληρώνεται για την 'εργασία' της ενώ βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά,την ώρα μάλιστα που τη δουλειά την έχει ζητήσει άτομο που τη χρειάζεται πραγματικά χωρις βέβαια να τη πάρει. Η κριτική έξωθεν δεν ισχύει εφόσον το θέμα μας αφορά άμεσα.Και επειδή δε φοβηθήκαμε ποτέ να πούμε το όνομα μας..............
    Ανανιάδης Ηρακλής,Ανανιάδης Γιώργος,Χαμαλίδου χρύσα

    ΥΓ. Η δράση μας ας κριθεί απ'τους δραστήριους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή