ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο Μήνυμα Υπ. Βουλευτή Ν. Γρεβενών Δημοκρατικής Αριστεράς Γεωργίου Καλαμάρα

Μοιραστείτε το στο facebook









Φίλες και φίλοι, αγαπητοί μου συμπατριώτες

Είναι λίγες οι ώρες μετά το πέρας των εκλογών της 6ης Μαίου και νιώθω την ανάγκη να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλους τους
Γρεβενιώτες, είτε τίμησαν είτε όχι, με την ψήφο τους την Δημοκρατική Αριστερά και εμένα προσωπικά.

Κατά την προεκλογική περίοδο και τις περιοδείες σε όλο σχεδόν τον νομό, η θέρμη με την οποία μας υποδέχτηκαν οι κάτοικοι, με γέμισε με ελπίδα και αισιοδοξία για την συνέχεια, αλλά και με επιπρόσθετη ευθύνη.

Ήταν πολλοί αυτοί που με στήριξαν σ’ αυτό το διάστημα, γι’ αυτό και μέσω αυτού του μηνύματος, τους σφίγγω έναν – έναν το χέρι.

Εύχομαι οι έχοντες την εντολή του Ελληνικού λαού, να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, ώστε η χώρα να βρεί το δρόμο της γρήγορα. Απ’ την πλευρά μου θα τηρήσω απόλυτα την δέσμευσή μου από το βήμα των κεντρικών μας ομιλιών και θα είμαι αρωγός, από όποια θέση και αν μου ζητηθεί, για το καλό του τόπου μας.

Με εκτίμηση
Γιώργος Καλαμάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου