ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Μήνυμα του Βουλευτή Γρεβενών Τομολέων Κοψαχείλη

Μοιραστείτε το στο facebook





Φίλες και φίλοι,
Συμπατριώτες μου,

Την Κυριακή, σε μια πολύ δύσκολη καμπή για το μέλλον της Ελλάδας και του τόπου μας, ο λαός μίλησε και αυτό που λέει πρέπει να γίνεται πάντα σεβαστό αλλά και αιτία σοβαρού προβληματισμού.. 

Την Κυριακή, με τιμήσατε με την ψήφο σας και μου εμπιστευτήκατε την ευθύνη να εκπροσωπήσω το Νομό Γρεβενών στη Βουλή των Ελλήνων.

Ως πολίτης έχω αφιερώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου υπηρετώντας τον τόπο από διάφορα «μετερίζια», προτάσσοντας τα Γρεβενά πάντα και πάνω όλα. Μαζί δώσαμε αγώνες για να δούμε τον τόπο μας να προοδεύει και μαζί θα συνεχίσουμε από την πρώτη γραμμή.

Η δύναμη που μου δώσατε και η αγάπη μου για τα Γρεβενά είναι τα εφόδια στη νέα πορεία προσφοράς και γνώμονάς μου, το καλό του τόπου μας, το αύριο των παιδιών μας.

Φίλες και φίλοι,

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και σας δίνω μία υπόσχεση, την τιμή που μου κάνατε, ποτέ δεν θα την προδώσω.

Σας ευχαριστώ
Τιμολέων Κοψαχείλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου