ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

«Ζω μόνο για τον γιο μου»

Ξεσπά έξι μήνες μετά τον θάνατο της κόρης του ο Νίκος Παπαναστασίου

Μοιραστείτε το στο facebook





Έξι μήνες μετά το θάνατο της μοναχοκόρης του Ευαγγελίας, που έφυγε σε ηλικία μόλις 24 ετών από τη ζωή, ο Νίκος Παπαναστασίου συνεχίζει να σηκώνει το σταυρό του..
Αυτή η τραγική απώλεια συνέτριψε τον πατέρα που όλο αυτό το διάστημα επέδειξε ψυχικό σθένος και αξιοπρέπεια για να κρατηθεί στη ζωή για το χατίρι του μονάκριβου γιου του, του 15χρονου Αλέξανδρου.

Όπως δηλώνει στην εφημερίδα Espresso ο Νίκος Παπαναστασίου «Δεν έπεσα σε κατάθλιψη γιατί έχω ένα παιδί 15 ετών. Να χάσω και αυτό; Έχασα τη μισή μου ζωή με την κόρη μου.

Ευτυχώς που έχω τον γιο μου να γλιτώσω την υπόλοιπη μισή ζωή. Αυτή τη στιγμή έχω αφοσιωθεί στο παιδί μου. Έχω δώσει όλη μου την ψυχή, όλο μου το είναι, όλη μου την ενέργεια σε αυτό το πλάσμα, στον Αλέξανδρο. Όλη μου η ζωή είναι ο γιος μου και το θέατρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου