ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Όταν ο Λάκης συνάντησε τον Άκη... στον Κορυδαλλό

Μοιραστείτε το στο facebook




Σε Vip έχει μετατραπεί η έκτη πτέρυγα των φυλακών του Κορυδαλλού όπου κρατείται ο Άκης Τσοχατζόπουλος...
Και αυτό, γιατί εκεί οδήγησαν και το Λάκη Γαβαλά και μάλιστα σε διπλανό κελί όπως ο ίδιος αποκάλυψε μιλώντας στο «Πρώτο Θέμα».

Αν και δεν είχε τύχει ποτέ να γνωρίσει από κοντά τον πρώην υπουργό, τα έφεραν έτσι οι συγκυρίες ώστε να γνωριστούν κάτω από δύσκολες και για τους δυο συγκυρίες.
«Είναι ένας ήρεμος άνθρωπος όμως δεν μιλάει πολύ.
Άλλωστε δεν του μιλάω κι εγώ.
Την πρώτη μέρα του είπα "γεια σας είμαι ο νέος κρατούμενος».

Ανταπέδωσε και με ρώτησε μόνο «γιατί είσαι εδώ».

Του απάντησα «για φορολογικές παραβάσεις» περιέγραψε ο Λάκης Γαβαλάς ο οποίος συνέχισε λέγοντας ότι διασταυρώθηκαν μερικές φορές στο διάδρομο.

«Είναι πάντα ευγενικός και ολιγόλογος μαζί μου, όπως άλλωστε και εγώ.
Όταν μπήκα μέσα ήταν η ελεύθερη ώρα που βγαίνουμε από τα κελιά μας και εκεί συναντηθήκαμε.
Με χαιρέτησε, μου είπε να κάνω υπομονή και αμέσως πρόσθεσε πως πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου