ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Η Κεντρική ομιλία του Απόστολου Τσένη στα Γρεβενά (Video)






Σε μία συγκινησιακά φορτισμένη αίθουσα πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 4 Μαΐου η κεντρική ομιλία της Νέας Δημοκρατίας στην πόλη των Γρεβενών...

Με λόγια απλά και κατανοητά ο Απόστολος Τσένης μίλησε στην καρδιά κάθε πολίτη. Χωρίς την ξύλινη πολιτική γλώσσα και χωρίς μακροσκελή οικονομικές αναλύσεις μίλησε για την παράταξη του, προτάσσοντας τον συλλογικό αγώνα προς όφελος του Γρεβενιώτικου λαού.

Ομιλία κ. Απόστολου Τσένη:


Γρεβενιώτισσες και Γρεβενιώτες,

Είναι χαρά μου να βρίσκομαι σήμερα μπροστά σας, μετά την ιδιαίτερα τιμητική επιλογή μου από τα όργανα και τον Πρόεδρο της παράταξης, να είμαι ο ένας από τους τρεις υποψηφίους, που θα διεκδικήσουν σε αυτές τις εκλογές την εμπιστοσύνης σας.

Επιτρέψτε μου, πριν πω οτιδήποτε άλλο, να σας παρουσιάσω με λίγα λόγια το ποιος είμαι και για ποιο λόγο πήρα αυτή τη δύσκολη απόφαση να διεκδικήσω την στήριξή και την εμπιστοσύνη όλων σας και στη συνέχεια να σας εκπροσωπήσω, στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Κατάγομαι......(ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ)

Ο τόπος καταγωγής μου πάντα αποτελούσε για μένα μεράκι και στόχευση. Μεράκι γιατί ήξερα πως κάποια στιγμή θα πραγματοποιούσα το όνειρό μου να επιστρέψω στον τόπο που αγαπώ και στόχευση, γιατί πάντα έτρεφα την κρυφή ελπίδα, πως με κάποιο τρόπο, θα μου δινόταν η ευκαιρία να τον υπηρετήσω.

Σε ένα πρώτο βαθμό το κατάφερα και σας είμαι ευγνώμων για αυτό. Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Γρεβενών, Κο Δημοσθένη Κουπτσίδη, υπό την αρχηγία του οποίου εξελέγην δημοτικός σύμβουλος και στη συνέχεια Πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου Γρεβενών. Από τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, προσπάθησα να σταθώ κοντά στα προβλήματα των συμπολιτών μου, λειτουργώντας με δικαιοσύνη και σεβασμό προς όλους.

Με την επιλογή μου, να στρατευτώ στην προσπάθεια της παράταξης σε αυτές τις δύσκολες και ιδιόμορφες εκλογές, μια μόνο επιδίωξη και προτεραιότητα έχω. Να μου δοθεί η δυνατότητα να φανώ χρήσιμος και με την παρουσία μου, να βοηθήσω τον τόπο μας, τα όμορφα Γρεβενά, να ζήσουν καλύτερες μέρες και τους συντοπίτες μου, όλους εσάς, να αποκτήσετε μια ποιοτική καθημερινότητα, δημιουργώντας μέσα από την υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής συνθήκες ανάπτυξης και ίσες ευκαιρίες σε όλους.

Σε αυτές τις εκλογές, φίλες και φίλοι, κρίνονται πολλά. Κρίνεται η ίδια η υπόσταση της χώρας, το μέλλον των παιδιών μας και της πατρίδας μας. Στις εύκολες σειρήνες του ανεύθυνου λαϊκισμού και των κραυγών πατριδοκαπηλίας, η ΝΔ και ο πρόεδρος μας ο Αντώνης Σαμαράς, όλοι εμείς, προτάσσουμε μια πρόταση ευθύνης και συνέπειας. Στόχος μας ο σταματημός της κατρακύλας, που οι ανεύθυνες πολιτικές της τελευταίας διετίας μας έχουν οδηγήσει, η δημιουργία συνθηκών ανάταξης και ανάπτυξης, η παροχή ρευστότητας στην ημιθανή αγορά και το ζωντάνεμά της, η δημιουργία σε όλους τους Έλληνες αισιοδοξίας και ελπίδας πως τίποτα δεν έχει τελειώσει, πως όλα μπορούν και πάλι να πάρουν μπροστά, πως τα παιδιά μας που έφυγαν, αναζητώντας μια καλύτερη μοίρα στο εξωτερικό, μπορούν και πάλι να ξαναγυρίσουν κοντά μας.



Φίλες και φίλοι,

Ο τόπος μας, μας έχει ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Θεωρώ υποχρέωση μου να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, για να προωθήσω σε στενή συνεργασία με όλους τους άλλους φορείς, τα θέματα του τόπου μας. Η αξιοποίηση των μοναδικών συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων, αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα.

Το χιονοδρομικό κέντρο της Βασιλίτσας και η Βάλια Κάλντα αποτελούν άξονες ανάπτυξης και προοπτικής που θέλουν την προσοχή μας. Οι οδικοί άξονες Γρεβενών Δεσκάτης, ο Ε65 και ο δρόμος προς το χιονοδρομικό κέντρο, είναι ανάγκη να ξεκολλήσουν και να ολοκληρωθούν. Η εξωστρέφεια αποτελεί όρο επιβίωσης για τον τόπο μας. Η στήριξη του πρωτογενούς τομέα, της γεωργίας και της κτηνοτροφίας μας, θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη ενός νέου δυναμικού ξεκινήματος. Η επιχειρηματικότητα, βάναυσα τρωμμένη κι αυτή από την κρίση, χρειάζεται να προσεχθεί και να ενισχυθεί. Η πολιτική μας, πρέπει να αποκτήσει επιτέλους έντονα κοινωνικά χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στους αδύναμους κρίκους της κοινωνίας μας.

Φίλες και φίλοι,

Δεν θέλω στα πλαίσια αυτής της εκδήλωσης να επεκταθώ περισσότερο. Εξάλλου, θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε αρκετές φορές τις μέρες που θα ακολουθήσουν.

Εκείνο που σας ζητώ, είναι να μας στηρίξετε. Να στηρίξετε το ψηφοδέλτιο της νίκης και της προοπτικής. Το ψηφοδέλτιο των άξιων και των αξιών, που θέλω να πιστεύω, πως συναπαρτίζουμε οι συνάδελφοί μου, ο Τιμολέων Κοψαχείλης, η Ευανθία Χατζηζήση και εγώ.

Θερμά σας ευχαριστώ για την παρουσία σας και προκαταβολικά για τη σημαντική σας βοήθεια. Την έχουμε ανάγκη.

Καλή δύναμη σε όλους και με τη νίκη.
Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου