ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Πόλεμος ΔΟΛ με Ευάγγελο Βενιζέλο

Μοιραστείτε το στο facebook







Άστραψε και βρόντηξε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στο Βήμα fm το πρωί της Τρίτης στην εκπομπή του διευθυντή του σταθμού Βασίλη Χιώτη με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τάκη και επιτέθηκε στο ΔΟΛ για..
το δημοσίευμα του περιοδικού BHMAGAZINO της περασμένης Κυριακής, όπου περιέγραφε «πως έπεσε ο Γιώργος Παπανδρέου». Ο Βενιζέλος που είχε γίνει έξω φρενών μόλις διάβασε το δημοσίευμα, άδραξε την ευκαιρία και έγινε της κολάσεως στα ερτζιανά!!! Διαβάστε το απομαγνητοφωνημένο κείμενο από το σταθμό και τα συμπεράσματα δικά σας…
Για το δημοσίευμα στο ΒΗΜΑGAZINO του κ Παύλου Παπαδόπουλου που αναφέρονταν στα γεγονότα των Κανών όπου φαίνεται ότι αλλάξατε θέση για το δημοψήφισμα.
Μ’ έχει εκπλήξει το δημοσίευμα αυτό ως παράδειγμα κακής δημοσιογραφίας. Αντιεπαγγελματικής κι επιπόλαιης. Γιατί δεν μπορείς να γράφεις ένα δημοσίευμα που αφορά έναν πρώην πρωθυπουργό  Κι έναν αρχηγό κόμματος και να μην έχεις μπει στον κόπο να ζητήσεις στοιχειώδη διασταύρωση και στοιχειώδη πληροφόρηση.
Στα ερωτήματα, λοιπόν, αυτά τα οποία μου θέτετε εσείς και θα μπορούσαν να μου είχε θέσει και ο συνάδελφός σας έχω απαντήσει σε σωρεία συνεντεύξεων μου προεκλογικά. Έχω απαντήσει σε όλες αυτές τις ερωτήσεις που μου κάνετε σε συνέντευξή μου στον κ Χατζηνικολάου στον enikos.gr στις 12 Απριλίου. Σε συνέντευξη μου στην κα Τρέμη και τον κ Τσίμα στο Mega στις 18 Απριλίου. Σε συνέντευξη μου στον ΑΝΤ1 στην κα Χούκλη και τον κ Λιαρέλη στις 23 Απριλίου. Και σε εκτενή συνέντευξη μου στους Φακέλους, με τον κ Παπαχελά, στο ΣΚΑΙ στις 30 Απριλίου. Εκεί θα δείτε όλες τις απαντήσεις.  Ακριβώς για το τι έγινε. Θα δείτε λοιπόν, τι έχω πει δημόσια. Τι έχω πει και δεν έχει διαψευστεί φυσικά από κανέναν και ποιά είναι η αλήθεια για όλα αυτά τα πράγματα. Εάν δεν ήθελε ο συνάδελφός σας να με πάρει τηλέφωνο ή να ζητήσει κάποιες πληροφορίες ,μέσω του γραφείου Τύπου του ΠΑΣΟΚ, θα μπορούσε να μπει στο site  μου η στο site του ΠΑΣΟΚ να βάλει τη λέξη δημοψήφισμα, να βγουν όλα τα δημοσιεύματα κι όλες οι συνεντεύξεις μου και να έχει μια πλήρη εικόνα.
 Ήταν πληροφορίες συνεργατών του κ Παπανδρέου
Α, δεν το γνωρίζω αυτό. Και δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που μου λέτε . Είναι δημοσιογραφική ποιότητα και δεοντολογία να μην απευθύνεται σε μένα.
Όταν παραθέτεις μια άποψη πρώην πρωθυπουργού δεν χρειάζεται διασταύρωση
Λυπάμαι πολύ. Λυπάμαι ,πραγματικά, πολύ. Μπείτε στον κόπο ενδεικτικά να πάρετε την εκτενέστερη αναφορά μου, που είναι μακρά αναφορά, στην εκπομπή μου στον κ Παπαχελά στις 30 Απριλίου να δείτε να μάθετε και σεις.
Μπορείτε να μας πείτε τον λόγο που υπήρξε αυτή η μεταστροφή σας.
Μα δεν υπήρξε καμία μεταστροφή μου. Απολύτως, καμία. Ήμουν πάντα εναντίον της ιδέας του δημοψηφίσματος. Δεν είχα ενημερωθεί Δεν είχα πάρει  μέρος σε καμιά σύσκεψη. Κατελήφθην εξ απήνης όταν το άκουσα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και προσπάθησα να αντιδράσω με πολύ μεγάλη ψυχραιμία και να διασώσω το κύρος της χώρας. Να διασώσω τη δυνατότητά της να έχει κυβέρνηση και να έχει υπόσταση νομισματική την ίδια νύχτα και την επόμενη μέρα, το πρωί. Έχω πει την άποψή μου και στον κ Παπανδρέου για το τι έπρεπε να γίνει και πως έπρεπε να γίνει. Είχα μια περιπέτεια υγείας, συμπτωματικά, αλλά πέρασα όλο το βράδυ μιλώντας με τον κ Γιούνγκερ, τον κ Σόιμπλερ, τον κ Ρεν, και τον κ Μπαρόζο. Έχω ενημερώσει για τις συνομιλίες μου αυτές. Εκλήθην, προσωπικά από τους αρχηγούς κρατών στις Κάνες και γω κι αναγκάστηκα να πάω παρά την κατάσταση της υγείας μου, για λόγους προστασίας του κύρους της χώρας κι έκρινα ότι έπρεπε να πω το αυτονόητο. Ότι η συμμετοχή της χώρας στο ευρώ δεν τίθεται σε δημοψήφισμα. Ποτέ δεν είχε πει κανείς ότι μπορούμε να κάνουμε δημοψήφισμα για το εάν η Ελλάδα θα μετάσχει στο ευρώ.
 Σ αυτό το δημοσίευμα φέρετε ο κ Παπανδρέου να καλεί τον κ Σαμαρά να προχωρήσει το Φθινόπωρο που μας έρχεται σε δημοψήφισμα. Σ αυτό που δεν κατάφερε ο ίδιος
Θυμάστε  την προεκλογική συζήτηση τώρα, που έγινε μετά περί δημοψηφίσματος, μετά την υποτιθέμενη συζήτηση που είχε γίνει με την κα Μέρκελ. Έχω μιλήσει για τα θέματα αυτά. Δεν  τίθεται θέμα δημοψηφίσματος.
 Άρα θεωρείτε ότι είναι μια λάθος προτροπή
Όχι δεν χαρακτηρίζω τις προτροπές. Δεν είναι μέσα στη πολιτική της κυβέρνησης Δεν μέσα στην προγραμματική σύγκλιση. Δεν είναι μέσα στις συζητήσεις που κάνουμε με τους εταίρους μου Δεν είναι κάτι το οποίο αυτή τη στιγμή είναι πάνω στο τραπέζι και δεν πρέπει να είναι πάνω στο τραπέζι.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η υπόθεση του δημοψηφίσματος ο κ Παπανδρέου θα ήταν ακόμη πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Πιθανότατα Και η άποψή μου ήταν μετά τη μεγάλη επιτυχία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 28ης και 29ης  Οκτωβρίου του 2011ότι πρέπει να ζητήσουμε το είχα πει με δήλωσή μου από τις Βρυξέλλες τις παραμονές της Συνόδου, σε συνεννόηση με τον κ Παπανδρέου τότε ότι έπρεπε να ζητήσουμε την υπερψήφιση από την πλειοψηφία των 3/5 είχα συμφωνήσει ότι πρέπει να ζητήσουμε και ψήφο εμπιστοσύνης και πιστεύω ότι θα μπορούσαν τα πράγματα να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά Γιατί μην ξεχνάτε ότι λόγω της συμπεριφοράς της Νέας Δημοκρατίας και της επαμφοτερίζουσας στάσης της συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης και αντιπολιτευόμενης συμπολίτευσης από το σχηματισμό της κυβέρνησης Παπαδήμου και μετά μπήκαμε στη πραγματικότητα σε μια μακρά προεκλογική εκστρατεία. Σε μια μακρά προεκλογική αβεβαιότητα η οποία κόστισε στη χώρα διαπραγματευτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου