ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

«Δεν αφορά κανέναν αν εγώ είμαι gay»

Μοιραστείτε το στο facebook






Ο ηθοποιός Μέμος Μπεγνής μίλησε σε γνωστό περιοδικό για το πώς αισθάνεται όταν δίπλα από το όνομά του στη μηχανή αναζήτησης βγαίνει η λέξη gay...

«Όταν βάζεις ένα όνομα, βγαίνουν οι αναζητήσεις χρηστών για αυτό το όνομα. Αν δοκιμάσετε και άλλα ονόματα, θα βγει το ίδιο πράγμα. Είναι πολύ καλό, γιατί με γουστάρει πολύς κόσμος, οπότε ψάχνουν το σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Τι να πω εγώ… Αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρονται για εμένα», δήλωσε στο περιοδικό ΕΓΩ ο 38χρονος ηθοποιός.
Επίσης, τόνισε πως «όποιος δεν μπορεί να εκφραστεί, κάνει όλα αυτά που σας είπα πριν. Δεν αφορά κανέναν αν εγώ είμαι gay, αν η φίλη μου είναι λεσβία, ή αν εγώ πάω με γυναίκες ή άνδρες. Αυτό είναι καθαρά προσωπική μου επιλογή και δεν έχω υποχρέωση να αποδείξω σε κανέναν τι κάνω εγώ και ποιος είμαι. Έχω έρθει σε αυτόν το χώρο για να κάνω τη δουλειά μου και τίποτε άλλο».
«Ζούμε σε μια πάρα πολύ υποκριτική κοινωνία», είπε χαρακτηριστικά ο Μπεγνής, «που όταν κάποιος είναι gay ή κάποια είναι λεσβία, οι υπόλοιποι ανοίγουν το στόμα τους και λένε: “Πώς είναι δυνατόν;”. Όλοι αυτοί που λένε “Πως είναι δυνατόν;” πιθανότατα είναι gay. Πάρα πολλοί άνθρωποι παντρεύονται μόνο και μόνο γιατί αυτή η κοινωνία είναι υποκριτική και κάνουν οικογένειες για να κρύψουν τη σεξουαλικότητά τους».
«Αυτό για μένα είναι μια τεράστια δυστυχία, που τους οδηγεί στη σχιζοφρένεια. Όταν οι άνθρωποι δεν είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους και κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν σε αυτή την αναθεματισμένη, οπισθοδρομική, δυστυχώς, κοινωνία που ζούμε ότι ακολουθούν το μοντέλο που αυτή θέλει, είναι δυστυχισμένοι», συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου