ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Κοινοβουλευτικό Πραξικόπημα και παραβίαση του Κανονισμού της Βουλής από το Προεδρείο της υπέρ της Συγκυβέρνησης..

Η κυρία Χρυσούλα - Μαρία Γιαταγάνα, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, ανέπτυξε την ένσταση αντισυνταγματικότητας των..
Ανεξάρτητων Ελλήνων κατά του υπό συζήτηση επονείδιστου νομοσχεδίου για την επιβολή των νέων μέτρων εξαθλίωσης του Ελληνικού Λαού,  που έχει εισαχθεί στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.  Το συγκεκριμένο νομοθέτημα αριθμεί 802 σελίδες και όπως τόνισε η κυρία Γιαταγάνα αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο στις 9 μμ της 5η Νοεμβρίου 2012 και δεν διανεμήθηκε στους Βουλευτές προς μελέτη παρά μόνο σήμερα 7 Νοεμβρίου 2012 μια μόλις ώρα πριν αρχίσει η συζήτησή του στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου.
Αφού ολοκληρώθηκε η ανάπτυξη της ένστασης αντισυνταγματικότητας η πλειοψηφία των παρόντων Βουλευτών υπερψήφισαν την ένσταση κρίνοντας το νομοσχέδιο αντισυνταγματικό, όπως αποδεικνύεται και από τις φωτογραφίες. Παρόλα αυτά το προεδρείο της Βουλής εντελώς πραξικοπηματικά θεώρησε ότι καταψηφίστηκε η ένσταση!!!!
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες στη συνέχεια ζήτησαν ονομαστική ψηφοφορία επί του θέματος και το Προεδρείο διέκοψε την συζήτηση για μισή ώρα κατά παράβαση του άρθρου 72 που προβλέπει 10λέπτη διακοπή, προκειμένου να ειδοποιηθούν και να προσέλθουν οι απόντες Βουλευτές της Συγκυβέρνησης, αφού οι παρόντες συνάδελφοι τους δεν συμπλήρωναν πλειοψηφία!!!! Εν τέλει η διακοπή διήρκησε πάνω από μιάμιση ώρα με αποτέλεσμα το Προεδρείο να παραβιάσει για τρίτη συνεχόμενη φορά το γράμμα και το πνεύμα του Κανονισμού της Βουλής.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν αλλά και οι κάμερες του καναλιού της Βουλής, που κατέγραψαν το γεγονός, αποτελούν αδιάψευστο αποδεικτικό στοιχείο της αλήθειας, ότι δηλαδή το νομοσχέδιο κρίθηκε αντισυνταγματικό!!!!


Ακολουθεί το κείμενο της Ένστασης Αντισυνταγματικότητας των Ανεξάρτητων Ελλήνων:

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
κ. Ευάγγελο – Βασίλειο Μεϊμαράκη

Ένσταση Αντισυνταγματικότητας
κατ’ άρθρο 100 του Κανονισμού της Βουλής

            Το Σύνταγμά μας, στην ακροτελεύτια διάταξη του άρθρου 120, προβλέπει ότι η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
       Εμείς οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ μέσα σε αυτήν την αίθουσα αντιστεκόμαστε και προβάλλουμε ένσταση αντισυνταγματικότητας αυτού του εκτρωματικού νομοσχεδίου, το οποίο αντίκειται καθ’ ολοκληρία στο Σύνταγμα.
          Ειδικότερα:
           1ον. Σύμφωνα με το άρθρο 1 του Συντάγματος, το Πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευομένη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η Λαϊκή Κυριαρχία.
           Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
          Στο άρθρο 26 του Συντάγματος καθιερώνεται η διάκριση των εξουσιών, Νομοθετικής, Εκτελεστικής και Δικαστικής.
           Όσον αφορά στη Βουλή, στο άρθρο 52 του Συντάγματος ορίζεται η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, η οποία τελεί υπό την εγγύηση όλων των Λειτουργών της Πολιτείας που έχουν υποχρέωση να την διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση.
           Στο άρθρο 60 παρ.1, ορίζεται ότι οι Βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση.
          Στη συγκεκριμένη περίπτωση, κατατέθηκε από την Κυβέρνηση στη Βουλή  προς συζήτηση και  ψήφιση στις 05 Νοεμβρίου 2012 και ώρα  19.15’, νομοσχέδιο το οποίο αριθμεί 802 σελίδες. Το νομοσχέδιο αυτό δεν εκτυπώθηκε και δεν έγινε διανομή του στους Βουλευτές, παρά αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα του Κοινοβουλίου στις  21.00’.
         Για να εκτυπώσει ο κάθε Βουλευτής το νομοσχέδιο αυτό, ώστε να μπορεί να το μελετήσει και να κρίνει ως προς την ορθότητα των ρυθμίσεών του, απαιτούνταν τουλάχιστον τρεις (3) ώρες, οπότε μεσολάβησαν μόνο 12 ώρες μέχρι να εισαχθεί στην αρμόδια Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων προς επεξεργασία και συζήτηση.
         Αντίκειται στα διδάγματα της κοινής πείρας και της λογικής να ισχυριστεί ο οποιοσδήποτε ότι κατάφερε να μελετήσει αυτό το νομοσχέδιο, ένα νομοσχέδιο το οποίο επιβαρύνει τον Ελληνικό Λαό με εξοντωτικές ρυθμίσεις και δεσμεύσεις.
         Επομένως, κατ’ αυτόν τον τρόπο παραβιάζονται οι διατάξεις του Συντάγματος που προαναφέρθηκαν, δηλαδή παραβιάζεται η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης ως έκφραση της Λαϊκής Κυριαρχίας, γιατί η Συγκυβέρνηση παραβιάζει με καταλυτικό τρόπο (κοινώς καπελώνει) την άσκηση της Νομοθετικής Λειτουργίας, αφού στερεί πραγματικά στους Βουλευτές το δικαίωμα να μελετήσουν, να επεξεργαστούν το νομοσχέδιο αυτό και να εκφράσουν ελεύθερα και κατά συνείδηση τη βούλησή τους.
                 Επιπροσθέτως, σύμφωνα με το άρθρο 73 παρ. 2 του Συντάγματος, τα νομοσχέδια για συντάξεις πρέπει να είναι ειδικά. Δεν επιτρέπεται, με ποινή ακυρότητας, να αναγράφονται διατάξεις για συντάξεις σε νόμους που αποσκοπούν στη ρύθμιση άλλων θεμάτων.
                 Συνεπώς, το νομοσχέδιο αυτό που ρυθμίζει διάφορα θέματα και δεν είναι ειδικό, θα ακυρωθεί μετά βεβαιότητας.
                 Έτσι λοιπόν, ασκώντας τον έλεγχο της εσωτερικής τυπικής συνταγματικότητας, δεν καταλείπεται καμία αμφιβολία ότι παραβιάζονται οι διατάξεις του Συντάγματος που προαναφέρθηκαν.
            2ον. Όσον αφορά στην ουσιαστική αντισυνταγματικότητα του παρόντος νομοσχεδίου, αναφέρομαι μόνο στις παρ. 2 έως και 11 του άρθρου  μόνου του υπό συζήτηση νομοσχεδίου, οι οποίες αναφέρονται στην αναπροσαρμογή και ανακαθορισμό των συντάξεων των συνταξιούχων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
        Οι διατάξεις αυτές αντίκεινται στα άρθρα 2 παρ. 1, 4 παρ. 1,2,5 και 25 παρ. 2 και 3 του Συντάγματος. Ειδικότερα:
                 Με τις διατάξεις 2 έως και 11 του υπό συζήτηση νομοσχεδίου, επιβάλλονται μειώσεις στους συνταξιούχους του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, πέραν αυτών που έχουν ήδη επιβληθεί μέχρι σήμερα, με τις οποίες έχει φαλκιδευτεί μέχρι και 50% η σύνταξή τους.
         Ως εκ τούτου, δεν προστατεύεται το θεμελιώδες και απαράγραπτο  δικαίωμά τους στη λήψη σύνταξης, για την θεμελίωση της οποίας  έχουν υποβληθεί σε κρατήσεις του μισθού τους επί μακρότατο χρονικό διάστημα. Συνεπώς το Κράτος καταχρηστικά ασκεί το δικαίωμά του να μειώσει περαιτέρω αυθαίρετα τη σύνταξή τους, δεδομένου ότι, ήδη σε διάστημα δυόμισυ (2 ½) ετών έχει μειώσει τη σύνταξή τους επτά (7) φορές με τους νόμους 3833/10, 3848/10, 3865/10, 3986/11, 4002/11, 4024/11 και 4051/12, η περαιτέρω δε μείωση θα υποβαθμίσει ακόμη περισσότερο το βιοτικό τους επίπεδο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ωθούνται μεγάλες κατηγορίες συνταξιούχων σε εξαθλίωση.
                 Μπορεί να υποστηριχθεί ότι για λόγους δημοσίου συμφέροντος, λόγω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, μπορεί ο νομοθέτης να θεσπίσει μέτρα που συνεπάγονται οικονομική επιβάρυνση μεγάλων κατηγοριών πληθυσμού, πλην όμως η δυνατότητα αυτή έχει  ως όριο την καθιερούμενη στο άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος αρχή της ισότητας στην κατανομή στα δημόσια βάρη καθώς και την θεσπιζόμενη στο άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος αρχή του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
                 Η επιλεκτική μονομερής, διαρκής επιβάρυνση των συνταξιούχων έναντι άλλων ομάδων πολιτών, που φοροδιαφεύγουν και εξάγουν τον παράνομο πλουτισμό τους στο εξωτερικό, δημιουργεί άνιση μεταχείριση των πολιτών και έρχεται σε αντίθεση με τις προαναφερόμενες διατάξεις του Συντάγματος και προφανώς με την διάταξη του άρθρου 25 παρ. 4 που επιτάσσει να εκπληρώνουν όλοι οι πολίτες το χρέος της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης.
                 Τέλος και όσον αφορά τους συνταξιούχους δικαστικούς λειτουργούς, λεκτέα τα ακόλουθα:
                 Από το άρθρο 88 παρ. 2 του Συντάγματος προβλέπεται ειδική μισθολογική μεταχείριση των δικαστικών λειτουργών, ως φορέων της μιας εκ των τριών λειτουργιών της Πολιτείας, που εξασφαλίζει την προσωπική και λειτουργική ανεξαρτησία τους. Στην ειδική μεταχείριση των δικαστικών λειτουργών περιλαμβάνονται και οι συνταξιούχοι του κλάδου τους. Συνεπώς, η αντιμετώπιση συνταξιούχων δικαστικών λειτουργών με τον ίδιο τρόπο που ρυθμίζονται τα θέματα των λοιπών συνταξιούχων αντιβαίνει την διάταξη του άρθρου 88 παρ. 2 του Συντάγματος.
                 Άλλωστε ως προς την αντισυνταγματικότητα των συνταξιοδοτικών θεμάτων έχει γνωμοδοτήσει η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
                 Ομοίως, αντισυνταγματικές είναι και οι διατάξεις που ρυθμίζουν τα εργασιακά θέματα (μισθών, απολύσεων  κ.λπ.) του ιδιωτικού τομέα, καθώς και όλες τις λοιπές σχέσεις των δημοσίων υπαλλήλων.
                 Η έλλειψη χρόνου, όμως, για τη μελέτη και εξειδίκευση των επιμέρους αυτών θεμάτων δεν επιτρέπει την προβολή συγκεκριμένης ένστασης αντισυνταγματικότητας.
           Εν κατακλείδι, είναι κατάφωρη η αντισυνταγματικότητα όλων των προαναφερόμενων διατάξεων, του υπό ψήφιση νομοσχεδίου και θα είναι επονείδιστη η ψήφισή του από τον κάθε Βουλευτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου