ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Τι θα έκαναν οι επώνυμοι αν ερχόταν το τέλος του κόσμου

Μοιραστείτε το στο facebook
Η μέρα κατά την οποία πολλοί ισχυρίζονται ότι θα έρθει η συντέλεια του κόσμου πλησιάζει και οι επώνυμοι απαντούν τι θα έκαναν, αν..
όντως η 21η Δεκεμβρίου ήταν η τελευταία μέρα πριν την καταστροφή.

Ορισμένοι εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο Θεό, άλλοι υποστηρίζουν ότι δε θα συμβεί τίποτα και άλλοι δηλώνουν πως θα αποχαιρετούσαν στην περίπτωση αυτή τη ζωή τους κάνοντας πάρτι.

Ας δούμε όμως τι δήλωσαν στην εφημερίδα Espresso…

Ματθίλδη Μαγγίρα
«Θα έκανα πάρτι. Γιατί πιστεύω ότι στις 21 Δεκεμβρίου τελειώνει και η βλακεία μαζί με τον κόσμο».

Μαρία Ιωαννίδου

«Αν μπορούσα θα γύριζα τον χρόνο πίσω για να κάνω ένα παιδί με τον Φρέντυ Γερμανό».

Χριστίνα Λαμπίρη
Πρώτα απ’όλα θα έκανα το σταυρό μου και έπειτα θα φρόντιζα να είμαι μαζί με αγαπημένα μου πρόσωπα».

Μαρία Μπεκατώρου
«Θα κανόνιζα να φύγω ταξίδι στη Νέα Υόρκη που το έχω απωθημένο μαζί με τον σύζυγό μου Αντώνη».

Γιάννης Αϊβάζης
«Φυσικά δεν τα πιστεύω αυτά τα πράγματα αλλά σίγουρα θα αφιέρωνα όλο το χρόνο στην οικογένεια μου».

Κώστας Βουτσάς
«Δεν θα πάθω τίποτα. Θα συνεχίσω να ζω και την 22α Δεκεμβρίου. Είμαι σαν την κατσαρίδα. Ακόμη κι αν έρθει η καταστροφή δύο είδη θα επιβιώσουν. Οι Έλληνες και οι κατσαρίδες».

Γιάννης Τοπαλίδης
«Δεν θα στενοχωριόμουν για μένα, αλλά κυρίως για τα νέα παιδιά, τα δικά μου παιδιά, που έχουν τη ζωή μπροστά τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου