ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Αληθινές ιστορίες φοιτητριών που σοκάρουν στην Κύπρο

Μοιραστείτε το στο facebook
«Θέλω να φύγω από τον εφιάλτη της Κύπρου», δηλώνει φοιτήτρια από το Καμερούν η οποία είναι ένα από τα δεκάδες θύματα κυκλωμάτων που..
όπως η ίδια καταγγέλλει παραπλανούν νέους από την Αφρική και την Ασία.
Τους πείθουν να έρθουν στην Κύπρο και στη συνέχεια τους αφήνουν στο έλεος του Θεού, όπως λένε στην εφημερίδα "Φιλελεύθερος".
Η 23χρονη Νάταλι σημειώνει χαρακτηριστικά: «Εγώ δεν θέλω να πουλήσω το κορμί μου σε κανένα. Οι φίλες μου το κάνουν διότι δεν έχουν άλλη διέξοδο. Μου λένε να γίνω κι εγώ πόρνη γιατί μόνο αυτό μας σώζει. Δεν έχουμε λεφτά για να αγοράσουμε ούτε μια φραντζόλα…».
Αληθινές ιστορίες φοιτητών που έπεσαν θύματα κυκλωμάτων στην Κύπρο.

Pinokio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου