ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Πονούσα φρικτά, δεν άντεχα άλλο, ήθελα να πεθάνω

Μοιραστείτε το στο facebook
Έλληνας ηθοποιός έδωσε μία συγκλονιστική συνέντευξη για τη μεγάλη περιπέτεια που πέρασε αντιμέτωπος με τον καρκίνο...

«Όταν έκανα χημειοθεραπείες ήταν ίσως η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου» τονίσε και αποκάλυψε τι τον κράτησε ζωντανό... Μία τρομερή ιστορία που δίνει μαθήματα ζωής...
«Με κράτησε (ζωντανό) η συμπαράσταση όλως των ανθρώπων που ήταν δίπλα μου, όχι μόνο των γονιών μου και των φίλων μου, αλλά και των ανθρώπων που δεν τους γνώριζα και διαδικτυακά μου έστελναν μηνύματα.
Οι θεραπείες κράτησαν από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Φλεβάρη. Κάποια στιγμή πονούσα φρικτά, δεν άντεχα άλλο και είπα στον πατέρα μου ότι θέλω να πεθάνω. Εκείνος άρχισε να μου φωνάζει. Τότε του είπα: "Καλά να μην πεθάνω, να ξαναγυρίσω πίσω, να ξαναγεννηθώ, να μπω στην κοιλία της μαμάς μου". Με αυτή την ατάκα γεννήθηκε η ιδέα να γράψω ένα θεατρικό έργο» δηλώνει ο... Χρήστος Συριώτης στο περιοδικό "Λοιπόν".
Σε παλαιότερη συνέντευξή του μάλιστα είχε δώσει ένα μήνυμα στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα λέγοντας:
"Ο καρκίνος νικιέται μόνο αν τον κοιτάξεις στα μάτια. Να έχεις πίστη. Ακόμα κι αν είσαι στο απόλυτο σκοτάδι, μπορείς από μέσα σου να βγάλεις φως!".


radar.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου