ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Η φοιτήτρια που κατέκτησε το διαδίκτυο:Αυτό είναι το σώμα μου!!!

Μοιραστείτε το στο facebook
“Αυτό είναι το σώμα μου και δεν είναι δική σας υπόθεση”. Έτσι προλογίζει την ανάρτηση της στο μπλογκ “The body love blog”, η φοιτήτρια από τη..
Νέα Υόρκη, Στέλλα Μπούνσοφτ.
Η φωτογραφία της νεαρής φοιτήτριας και το μήνυμα που τη συνοδεύει, έχουν κάνει το γύρο του Διαδικτύου, αποσπώντας δεκάδες θετικά σχόλια.
“Προειδοποίηση: Η φωτογραφία μπορεί να θεωρηθεί άσεμνη γιατί το αντικείμενο δεν είναι “αδύνατο”. Και όλοι γνωρίζουμε πως μόνο τα αδύνατα άτομα μπορούν να δημοσιεύουν φωτογραφίες τους και να αυτοθαυμάζονται” γράφει στην ανάρτησή της η Στέλλα.
“Λοιπόν εγώ δεν είμαι. Αυτό είναι το δικό μου σώμα. Όχι το δικό σου. Το δικό μου. Αυτή η φωτογραφία είναι για όποιον μου έλεγε όταν ήμουν μικρή πως η κοιλιά μου είναι πολύ μεγάλη και για όποιον μου έλεγε ότι πρέπει να χάσω μερικά κιλά.
Κυρίως όμως αυτή η φωτογραφία είναι για εμένα. Για το κορίτσι που μισούσε το σώμα της τόσο πολύ που κατέφυγε σε ακραία μέσα για να το αλλάξει. Που έκλαιγε για ώρες για το γεγονός ότι δεν θα ήταν ποτέ αδύνατη. Που την κορόιδευαν, βασάνιζαν και πλήγωναν απλά γιατί ήταν αυτή που ήταν” καταλήγει.
Δεκατρείς ώρες μετά τη δημοσίευση της στο site του φωτογράφου Μπράντον Στάντο ”Humans of New York”, η φωτογραφία και το μήνυμα της νεαρής είχαν πάνω από δύο εκατομμύρια “views” (προβολές) από ανθρώπους από όλο τον πλανήτη, ενώ 93,000 χρήστες του Tumblr την έχουν ήδη αναδημοσιεύσει.
“Ελπίζω όλο αυτό να μπορέσει να βοηθήσει τους ανθρώπους που νοιώθουν ανασφαλείς με το σώμα τους” λέει η Στέλλα.

Αniwthoi.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου