ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

«Μετανιώνω για τις τουαλέτες με Swarovski των 3 εκατομμυρίων που αγόραζα», δηλώνει Ελληνίδα τραγουδίστρια

Μοιραστείτε το στο facebook

 
«Αν βάλουμε κάτω τα χρήματα που έχω δώσει στα ρούχα -μερικές φορές τα βλέπω, κεντημένα όλο Swarovski των 3 εκατομμυρίων και των 2,5 εκατομμυρίων- μάλλον δούλευα...
για τη δουλειά μου μόνο. Πολλά λεφτά πήγαν εκεί, σε ρούχα, παπούτσια, ειδικά τότε. Βρίσκονται όλα στις ντουλάπες μου. Σήμερα μετανιώνω γι' αυτή την σπατάλη, τότε όχι. Σήμερα που το σκέφτομαι θα μπορούσα να ντύνομαι με λιγότερα ακριβά ρούχα, αλλά μου άρεσε πολύ».

Αυτό δήλωσε η Ελένη Δήμου στο Λοιπόν. Προσθέτοντας, σχετικά με την οικονομική της κατάσταση «Δεν έγινα πλούσια γιατί οι εποχές ήταν διαφορετικές. Δεν έχω κάνει καμία επένδυση, δεν έχω χρήματα αλλά δεν με πειράζει καθόλου. Ακόμα κι όταν έβγαζα, δεν είχα χρήματα»
 
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου