ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Tα συγκλονιστικά λόγια της Μαρίας Μπακοδήμου για το χαμό τού...

Μοιραστείτε το στο facebook

Για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια έχω τρακ..." O Φώτης Σεργουλόπουλος έχασε τον πατέρα του, από πνευμονικό οίδημα, ο παρουσιαστής όλο αυτο καιρό..
βρισκόνταν στο πλευρό του και απαρηγόρητος, αφού το πλήγμα για τον ίδιο είναι μεγάλο. Χθες δεν εμφανίστηκε στην εκπομπή και στην θέση του βρέθηκε η Κατερίνα Καραβάτου! Η Μαρία Μπακοδήμου μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που περνάει ο Φώτης...

 "Χθες το βράδυ, ο Φώτης μετά την εκπομπή έχασε τον μπαμπά του και γι΄αυτό ούτε σήμερα και φαντάζομαι για όλη την εβδομάδα δεν είναι μαζί μας. Έχω πολύ τρακ είναι η πρώτη φορά, 15 χρόνια κάνω εκπομπή και έχω τρακ...γιατί είναι μια πολύ δύσκολη στιγμή για τον φίλο μου και είναι λογικό ότι νιώθω πάρα πολύ κοντά του ακόμα και αν είμαι εδώ...."

Δείτε τι είπε (από το Zappit)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου