ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Σοκάρει ο λόγος που ο Χρήστος Βασιλόπουλος δεν πήγε στην κηδεία του πατέρα του!!! (VIDEO)

Μοιραστείτε το στο facebook
Καλεσμένος στην εκπομπή "Βράδυ", ο Χρήστος Βασιλόπουλος.
Ο γνωστός ηθοποιός κάθισε αναπαυτικά απέναντι από τον παρουσιαστή Πέτρο..

Κωστόπουλο και "άνοιξε" την καρδιά του!
Ένα θέμα συζήτησης ήταν και το διαζύγιο του. Χωρίς δισταγμό έδωσε τις δικές του απαντήσεις για το χωρισμό, μετά από δυο χρόνια γάμου. "Η γυναίκα μου με παράτησε. Δεν με αντέχει κανείς. Έχουμε διαφορετικούς δρόμους. Δοκιμάσαμε, δεν βγήκε, τελείωσε", είπε χαρακτηριστικά, χωρίς όμως να θέλει να μιλήσει με λεπτομέρειες για το θέμα.
Εκτός από το γάμο του, αναφέρθηκε και στον πατέρα του, ο οποίος έχει φύγει από τη ζωή. "Ο μπαμπάς μου ήταν αλάνι μεγάλο. Ανήκε σε κάποια παράνομα κυκλώματα, τα οποία ενεργούσαν και είχαν να κάνουν πιο πολύ με κλοπές, με διακίνηση ναρκωτικών.
Τον συνέλαβαν πολλές φορές, κι εγώ τον έβλεπα όταν ήταν έξω. Ο πατέρας μου, μου έδωσε το παράδειγμα για το τι δεν πρέπει να γίνω στη ζωή μου. Ήταν το τέλειο παράδειγμα προς αποφυγήν. Αισθανόμουν θυμό, γιατί δεν ήταν μαζί μου.
Με έχει πάρει μία φορά τηλέφωνο στη ζωή μου και δεν ήξερα πώς ήταν η φωνή του, νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Ο πατέρας μου ήταν στη φυλακή και είχε ένα πρόβλημα με το συκώτι του. Τον μετέφεραν στο νοσοκομείο κι εκεί πέθανε.
Στην κηδεία δεν πήγα, γιατί ήμουν στο Λος Άντζελες και δεν ένιωσα την ανάγκη να πάω. Δεν ένιωσα ότι ο πατέρας μου, ήταν ο οργανικός μου πατέρας. Ο πατριός μου ένιωσα ότι ήταν πιο κοντά μου", εξομολογήθηκε ο Χρήστος Βασιλόπουλος.

Δείτε το βίντεο:


radar.gr

1 σχόλιο: