ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ποια Ελληνίδα δημοσιογράφος έμεινε στον άσο;;; "Μετά από 30 χρόνια δουλειάς δεν μου έμεινε τίποτα"!

"Πούλησα το σπίτι που είχα πάρει με δάνειο. Ούτε το αυτοκίνητό μου κράτησα"...


"Κάποια μέρα ξύπνησα κι εγώ και πούλησα το σπίτι μου, που είχα πάρει με δάνειο και βρέθηκα μετά από τριάντα χρόνια δουλειάς να μην έχω αγοράσει ούτε ένα μικρό διαμερισματάκι με τη δουλειά μου. Ούτε το αυτοκίνητό μου κράτησα. Δεν είναι τρομερό μετά από τόσα χρόνια εργασίας -υποτίθεται στην πρώτη γραμμή- να μην μείνει τίποτα;", δηλώνει στο περιοδικό ΕΓΩ, η δημοσιογράφος Ειρήνη Νικολοπούλου.

"Πούλησα το σπίτι την εποχή που ξεκινούσε η μεγάλη κρίση, το 2010, τρεις μήνες μετά το θάνατο της μητέρας μου. Μάλιστα, θυμάμαι, μου έλεγε χαρακτηριστικά: "Περίμενε να το πουλήσεις όταν θα φύγω". Μπορώ να σας πω ότι είμαι ευχαριστημένη και περήφανη γιατί δεν έκανα καλύτερη διαχείριση να κρατήσω κάτι; Όχι! Από την άλλη, χαίρομαι που κάνει καλές σπουδές η κόρη μου! Και αυτό είναι μία πολύ μεγάλη επένδυση...", συμπληρώνει.
 
ΣΑΡΩΤΙΚΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου