ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

"Μου χρωστάνε 43.000 ευρώ από το MEGA" ποιος το είπε;;;

"Όχι εγώ δεν έχω χρήματα για επέμβαση, αλλά υπάρχουν ευτυχώς άνθρωποι που θα επενδύσουν"...

«Ετοιμάζω ένα πολύ μεγάλο χώρο στο κέντρο της Αθήνας- πιο κέντρο δεν γίνεται- όπου θα παίξουν παραστάσεις που έκανα στο θέατρο Πέτρας και αλλού και άλλες που θα κάνω, εξομολογείται ο Κώστας Αρζόγλου...
Ο χώρος αυτός θα στεγάσει συναυλίες και κάποιου θιάσου από το εξωτερικό που έχω επαφή μαζί τους και θέλουν να παίξουν στην Ελλάδα. Ο χώρος δεν είναι θέατρο. Τον διαμορφώνω εγώ. Είναι μια δουλειά που θέλει πάρα πολύ μεγάλη οργάνωση και κινώ εγώ αρκετούς μήνες.
 

Οι υπογραφές πέφτουν σε δέκα μέρες» τόνισε στην εφημερίδα "Το Καρφί" και συνέχισε αναφερόμενος στην χρηματοδότηση. Θα είναι δική του, από τα 43.000 ευρώ που του χρωστά παραγωγή του Mega;

«Αλήθεια είναι. Ακόμα μου τα χρωστάνε. Όχι εγώ δεν έχω χρήματα για επέμβαση, αλλά υπάρχουν ευτυχώς άνθρωποι που θα επενδύσουν. Το κεφάλαιό μου είμαι εγώ ο ίδιος. Όχι μόνο ως όνομα αλλά και ως δουλειά. Κι εγώ είμαι η πείρα μου, η σκηνοθεσία μου, η φαντασία μου…»

ΣΑΡΩΤΙΚΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου