ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Ελληνίδα πρώην αθλήτρια "Είχα 4 αποβολές. Ήθελα παιδί, αλλά δεν ήρθε ποτέ"...

Θα ήθελε να είχε κάνει ένα παιδάκι η...

Άννα Βερούλη αλλά όπως εξομολογήθηκε στην εκπομπή «Joy» στον ΣΚΑΪ, δεν μπόρεσε να το κάνει.
«Είχα τέσσερις αποβολές. Προσπάθησα αλλά δεν ήρθε. Δεν πρόλαβα έστω και με εξωσωματικές» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε:
«Δεν βασίζω την ζωή μου και το πώς περνάω με το αν θα έχω ένα παιδί. Θαυμάζω τις γυναίκες που έχουν ένα παιδί. Το θέμα είναι πώς μεγαλώνεις και πώς διαπαιδαγωγείς ένα παιδί. Πιστεύω ότι θα ήμουν καλή μητέρα. Με τα ανίψια μου είμαι πολύ καλή γι΄αυτό και πιστεύω πως θα γινόμουνα καλή μητέρα. Ο Νίκος δεν ήθελε παιδιά γιατί θεωρεί πως αυτό που έχεις μπορείς να το δώσεις σε όλα τα παιδιά και όχι μόνο σε ένα».


ΣΑΡΩΤΙΚΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου