ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ο Έλληνας σωματοφύλακας του Χόλυγουντ


Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ και ο τσακωμός με την Στόουν για μια γραβάτα
Ένας Έλληνας έχει υπάρξει στο παρελθόν ο φύλακας-άγγελος της..

Ελίζαμπεθ Τέιλορ, της Σάρον Στόουν, της Τζέιν Φόντα, του Φράνσις Φορντ Κόπολα και πολλών άλλων μεγάλων αστέρων του Χόλυγουντ και όχι μόνο.

Η καριέρα, αλλά και η ίδια η ζωή του Δημήτρη Στάικου μοιάζει να έχει ξεπηδήσει από χολιγουντιανή ταινία.


Στα 55 του σήμερα, ο πρώην σωματοφύλακας έχει πολλά να θυμάται από την ζωή του δίπλα σε λαμπερούς stars. Σήμερα βέβαια τα έχει παρατήσει όλα αυτά και έχει αποσυρθεί στην ταβέρνα του, στη Λίμνη Δόξας Φενεού.

«Η πολυτέλεια, τα πλούτη και η κινηματογραφική ζωή απομυθοποιήθηκαν μέσα μου», δήλωσε στο Έθνος.

«Αυτό που μπορώ να πω για αυτούς τους ανθρώπους είναι ότι τους απομυθοποίησα. Εκτός από την ντίβα Σάρον Στόουν, που τσακωθήκαμε» συνέχισε.

Από τα εξήντα και πλέον VIP πρόσωπα που προστάτευσε, ο Δημήτρης Στάικος ξεχωρίζει όσα έζησε με τη φίλη του Ελίζαμπεθ Τέιλορ.

«Όταν τη γνώρισα, το πρώτο πράγμα που της είπα ήταν ότι έχει τα πιο όμορφα μάτια που έχω δει. Μου απάντησε ότι 10 χρόνια είχαν να της κάνουν κομπλιμέντο. Ευγενική, απλή, αυθόρμητη και τόσο προσιτή ήταν αυτή η γυναίκα με τους επτά διάσημους άνδρες, τα αμύθητα πλούτη, την εκθαμβωτική ζωή, που ασκούσε επιρροή σε βασιλιάδες, προέδρους, πρωθυπουργούς και μεγαλοεπιχειρηματίες» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε αναφορικά με την πιο έντονη στιγμή μαζί της: «Ηταν στη ''Μεγάλη Βρετάννια'', όπου είχαν μαζευτεί πάνω από 1.000 άτομα. Όλοι οι επώνυμοι της Αθήνας. Υπουργοί, επιχειρηματίες, πρέσβεις ήθελαν να της πιάσουν το χέρι. Η Λιζ από τον πολύ κόσμο είχε τρομοκρατηθεί. Μου ζήτησε να φύγουμε και να επιστρέψουμε στη σουίτα της. Όταν φτάσαμε και αισθάνθηκε ασφαλής, τηλεφωνεί στη ρεσεψιόν και λέει: ''Είμαι η Λιζ Τέιλορ. Θέλω να μου στείλετε 12 σαμπάνιες, γιατί έχω 12 άνδρες στο κρεβάτι μου''. Αυτή ήταν η Τέιλορ με το εκπληκτικό χιούμορ της. Α! Μαζί της ήταν και ο Κρίστοφερ Φορμπς. Μεγιστάνας. Είχαν έρθει με το ιδιωτικό του αεροπλάνο τύπου 737».

Όταν ανατέθηκε στον Δημήτρη Στάικο η φύλαξη του σκηνοθέτη του «Νονού», Φράνσις Φορντ Κόπολα, ήρθε αντιμέτωπος με έναν άνθρωπο που χανόταν στις ταινίες του. Ευγενή, εργατικό, υπομονετικό με μια φωτογραφική μηχανή και ένα φωτόμετρο στο χέρι.

Η τελευταία σταρ του Χόλιγουντ που προστάτευσε ο Δημήτρης Στάικος ήταν η Σάρον Στόουν. Ηταν λίγο μετά την ταινία «Βασικό Ένστικτο». Η σέξι ηθοποιός είχε βρεθεί στην Ελλάδα και ο μπόντιγκαρντ θυμάται ότι ήταν κρύα, απρόσωπη και με πολλές απαιτήσεις. Απ' την αρχή δεν τα πήγαν καλά. «Η Στόουν ήταν δύσκολη περίπτωση. Έντονη προσωπικότητα, ατίθαση γυναίκα. Θυμάμαι ότι την περίμεναν πάνω από 2.500 άτομα στο Ακρωτήρι. Όταν φτάσαμε, έγινε χαμός. Η Στόουν έκοψε πάνω από 60 γραβάτες πρόθυμων ανδρών. Εγώ ήμουν έξαλλος. Κάποια στιγμή, κάνει τη λάθος κίνηση να πάρει τη γραβάτα μου. Εκείνη τη στιγμή νευρίασα και της είπα ''τη γραβάτα μου δεν θα την πάρεις. Τουλάχιστον να θυμάσαι ότι στην Ελλάδα σε φύλαγε ένας άντρας. Αυτό ήταν. Μετά με συμπάθησε. Αλλά εγώ είχα τελειώσει με την προστασία των επωνύμων εκείνη τη βραδιά. Τα παράτησα», λέει χωρίς ίχνος μεταμέλειας.






Νewsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου