ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

"Γεννήθηκα στα Tίρανα. Δεν έχω νιώσει ρατσισμό γιατί δεν με καταλάβαιναν" ποιος το είπε;;; (VIDEO)

Γεννήθηκα στα Τίρανα, στην Αλβανία. Ήμουν 4 ετών όταν ήρθαμε εδώ. Γεννήθηκα εκεί, μεγάλωσα εδώ. Δεν έχω νιώσει ποτέ ρατσισμό γιατί δεν με καταλάβαιναν",..
εξομολογήθηκε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλο ο Claydee. Ο δημιουργός των μεγαλύτερων dance επιτυχιών των τελευταίων ετών στη χώρα μας, μίλησε ανοιχτά για την καταγωγή του τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Στη χθεσινοβραδινή του εμφάνιση, δήλωσε πως αγαπάει τις δύο χώρες εξίσου, παρά τη μεταξύ τους έχθρα. "Για μένα αυτές οι δύο χώρες είναι η μητέρα μου και ο πατέρας μου. Μπορεί να τσακώνονται, να είναι σαν χωρισμένοι στον κόσμο, αλλά στη δική μου ψυχή είναι ερωτευμένοι. Το ένα χωρίς το άλλο δεν πάει!", τόνισε ο Claydee.

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου