ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΚΕΤΟ.. "ΤΕΡΜΑ" ο Οικονομόπουλος..!

Το ενδεχόμενο ενός γάμου σκέφτεται η ηθοποιός...

Η Βίκυ Κάβουρα και ο Νίκος Οικονομόπουλος δεν κρύβουν πλέον τον έρωτά τους ενώ η ηθοποιός παραδέχεται πλέον ότι συγκατοικούν. Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ, τόνισε μάλιστα ότι εδώ και καιρό σκέφτεται το ενδεχόμενο να παντρευτεί και να αποκτήσει παιδί! «Μένουμε μαζί με τον Νίκο», λέει, προσθέτοντας πως αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο θέλει να μάθει να μαγειρεύει.
«Με τον Νίκο περνάω καλά. Είμαι τέλεια! Από τότε που τον γνώρισα είμαι στην πιο ήρεμη, γαλήνια κι ευτυχισμένη φάση της συναισθηματικής μου ζωής» είπε. «Έχω αρχίσει να σκέφτομαι το κεφάλαιο “οικογένεια και παιδιά” εδώ και αρκετό καιρό. Νιώθω έντονη την επιθυμία να αποκτήσω ένα παιδί. Πιο πριν είχα στο μυαλό μου ότι αυτός είναι ο προορισμός της γυναίκας και αναγκαστικά κάποια στιγμή θα συμβεί. Τώρα το θέλω»!


pinnokio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου