ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Τράγκας: «Φοβάμαι και για τη ζωή μου και για τη ζωή των παιδιών μου»

Για το παρασκήνιο της αποχώρησής του από τον ΣΚΑΪ μιλάει ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής, Γιώργος Τράγκας,..
σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».
Ο έμπειρος παρουσιαστής εξηγεί πως σε αντίθεση με άλλες «αποχωρήσεις» του, αυτή τη φορά του έκανε έκπληξη η «ανακοίνωση του ΣΚΑΪ που μίλησε για «λόγους ανταγωνισμού», υπονοώντας ότι έχω κανονίσει με άλλο κανάλι. Αυτή η ανακοίνωση καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα».
Ο Γιώργος Τράγκας κάνει λόγο για την εναλλακτική πρόταση που του έγινε από τον ΣΚΑΪ, προκειμένου να παραμείνει ως σχολιαστής ειδήσεων, «Υπάρχει ακόμη στο γραφείο μου ένα ανυπόγραφο συμβόλαιο που μου ζητάει να βγαίνω δυο φορές στο δελτίο ειδήσεων μονος μου, αλλά χωρίς αμοιβή. Το συζητούσαμε σε καλό κλίμα και μάλιστα παιζόταν για καιρό στο κανάλι ένας καταιγισμός από τρέιλερ που έλεγαν, «η Άποψη, η Ατάκα, το Ύφος»- ο Τράγκας επιστρέφει στο δελτίο ειδήσεων, Και ήταν ακριβώς τότε που ανακοινώθηκε η έλευση Μαλέλη στο Φάληρο»...
Η συνέχεια ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου