ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Οι δύσκολες ώρες της Ελεωνόρας Μελέτη και το τηλεφώνημα στον Σταμάτη Μαλέλη

«Δεν αντέχω άλλο, θέλω να τα παρατήσω»
Για τον έρωτα, τη νέα τηλεοπτική χρονιά και το περιστατικό που την έκανε να φθάσει στα όριά της μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη στο περιοδικό People..


Μιλώντας αρχικά για το δύσκολο χειμώνα που πέρασε, ανέφερε: «Δεν θα με δεις ποτέ να είμαι άσχημα, επειδή τα επαγγελματικά δεν είναι αυτά που θέλω. Δεν είναι ικανά να με ρίξουν τόσο. Πάντα βρίσκω άμυνες και τρόπους για να είμαι ψύχραιμη.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως, έφτασα στα όρια μου, γιατί τα ζω και τα μεταφράζω όλα με συναίσθημα και πέρασα μια πολύ μεγάλη δυσκολία, η οποία έγινε μεγαλύτερη καθώς δεχόμουν πολύ μικρά προβλήματα και από αλλού, όπως το θέμα της υγείας μου. Όλα αυτά μαζί τον Μάρτιο έφτασαν στο αποκορύφωμα. Εκείνο που συνειδητοποίησα μέσα από αυτό είναι πως ο άνθρωπος κρύβει μέσα του τρομερή δύναμη, που δεν μπορεί να την αντιληφθεί αν δεν κληθεί να την αντλήσει. Έτσι σηκώθηκα ένα πρωί και γύρισα διακόπτη. Είπα “τώρα θα κάνω εγώ κουμάντο”. Και αυτό ήταν».

Η παρουσιάστρια μίλησε επίσης και για το τηλεφώνημα με τον Σταμάτη Μαλέλη στη διάρκεια του οποίου του εξομολογήθηκε ότι ήθελε να τα παρατήσει.

«Είχα φτάσει στο σημείο να τον πάρω τηλέφωνο μια Πέμπτη βράδυ, το θυμάμαι σαν τώρα. Έκλαιγα με λυγμούς. Του έλεγα πως “ξέρω πως εσείς θα με καταλάβετε. Δεν αντέχω άλλο, θέλω να τα παρατήσω. Δεν έχω δύναμη να το κάνω άλλο”. Σε περίοδο κιόλας που η εκπομπή έσκιζε. Αν το έλεγα σε κάποιον άλλον, θα μου έλεγε “είσαι τρελή”; Ο Σταμάτης όμως με άκουσε, μου είπε “σε παρακαλώ κοριτσάκι μου, θέλω να ηρεμήσεις”. Μου έδωσε να καταλάβω πως δεν είχα λόγο να κάνω κάτι τέτοιο και το επόμενο πρωί έπρεπε να είμαι στη θέση μου».

Όσο για το ποια ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, η Ελεωνόρα Μελέτη, δήλωσε: «Σαφώς και συνέβη μια αφορμή που με οδήγησε σε όλες αυτές τις σκέψεις, αλλά τελικά όλο αυτό ήταν για καλό. Συνέβη κάτι στην ιδιωτική μου ζωή, που με έφερε αντιμέτωπη και με τη δουλειά μου. Όχι τη δουλειά μου ως αντικείμενο, αλλά με τη δημοσιότητα που η δουλειά συνεπάγεται. Γιατί τη δουλειά μου την αγαπώ πάρα πολύ. Αυτό το πακέτο της δημοσιότητας που συνοδεύει τη δουλειά μου με έκανε να νιώθω πως διώχνω ανθρώπους από τη ζωή μου. Σ' εκείνη τη φάση όλο αυτό μου έγινε δυσβάσταχτο».

Αναφορικά με τον έρωτα και τις σχέσεις που διατηρεί με τους πρώην της, η παρουσιάστρια είπε:

«Με τον πρώτο μου έρωτα δεν υπάρχει πια τίποτα ερωτικό μεταξύ μας. Κι εγώ έχω κάτι άλλο στη ζωή μου κι αυτός έχει κάτι άλλο στη δική του, αλλά αγαπιόμαστε. Είναι ωραίο να κρατάς επαφή με ανθρώπους που έχεις μοιραστεί τη ζωή σου τόσα χρόνια. Και με τον Γιάννη (σ.σ Ολζιέρσκυ) είμαστε έτσι. Τον βλέπω έξω, πειραζόμαστε, μιλάμε στο τηλέφωνο, δίνει ο ένας στον άλλο συμβουλές. Με την πρώτη μου αγάπη μάλιστα, είμαστε σε φάση που συζητάμε και για τις άλλες μας σχέσεις».

Τέλος, αποκάλυψε την επιθυμία της να αποκτήσει ένα μωρό: «Έχω εξοικειωθεί με την ιδέα πως θα γίνω μαμά αργά στη ζωή μου. Είμαι 35, στην ηλικία μου άλλες γυναίκες έχουν δυο παιδιά. Θα ήθελα πολύ να κάνω όχι μόνο ένα, αλλά και πολλά παιδιά, αν προλάβω βιολογικά, αλλά, πάνω απ’ όλα, θα ήθελα να φέρω στον κόσμο ένα σωστό άνθρωπο, που να μη βασανιστεί να μεγαλώσει. Να λέει “η μαμά μου, ναι μεν ήταν μεγάλη, αλλά ήταν σωστή”, έτσι θέλω να με θυμάται».

Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου