ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

«Τρύπα» 2 εκατομμυρίων ευρώ για τον Γιάννη Πλούταρχο – Τι βρήκε το ΣΔΟΕ..

Tα στελέχη της Δίωξης μέσω του ελέγχου διαπίστωσαν ότι ο Πλούταρχος, πέραν των άλλων, «λησμόνησε» να κόψει..
14 αποδείξεις για συναυλίες που πραγματοποίησε την περίοδο 2002 – 2010.
Αποδείξεις που αφορούσαν σε χρηματικό ποσό άνω των 800.000 ευρώ!
«Είχε λάβει μέρος σε συναυλίες και σε 14 περιπτώσεις δεν έκοψε καμία απόδειξη. Συνολικά, απέφυγε να δηλώσει 808.000 ευρώ» επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.
Η έκθεση των ελεγκτών του ΣΔΟΕ συντάχθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 2013 και απεστάλη στον αρμόδιο εισαγγελέα, προκειμένου να ακολουθηθούν οι σχετικές διαδικασίες και να καταλογιστούν τα ανάλογα πρόστιμα.
Mέσω εξώδικου ο δικηγόρος του καλλιτέχνη τονίζει:
«Από ορισμένους κύκλους επιχειρείται η στοχοποίησή μου και ο διασυρμός μου, κάνοντας λόγο για εμπλοκή μου σε υποθέσεις φοροδιαφυγής και στη μη έκδοση φορολογικών στοιχείων από μέρους μου.
Σας δηλώνω ότι σέβομαι τη νομιμότητα και τους κανόνες δικαίου της συντεταγμένης Πολιτείας μας αλλά δεν ανέχομαι αβασίμως να διασύρομαι και να δημιουργούνται αρνητικές εντυπώσεις εις βάρος μου και μάλιστα σε θέματα του φορολογικού μου απορρήτου, το οποίο αποτελεί ευαίσθητο θέμα και για μένα όπως και για κάθε πολίτη στην ευνομούμενη Πολιτεία μας.
Η οποιαδήποτε τυχόν συνέχεια της συκοφαντικής, άδικης και βάναυσης σπίλωσης της προσωπικότητας εμού και της οικογενείας μου, θα έχει έννομες συνέπειες για όσους την επιχειρήσουν».
Τι βρήκε ακόμα το ΣΔΟΕ, διαβάστε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου