ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Νομίζετε ότι είναι μια πρακτική τσάντα; – Ρίξτε μια δεύτερη ματιά και θα πάθετε ΣΟΚ


Τι σας ωθεί στο να δώσετε προσοχή σε μια διαφήμιση;
Είναι το προϊόν;
Τα χρώματα;

Το μήνυμα;
Λοιπόν η μέθοδος που οι διαφημιστές..

λατρεύουν να επιλέγουν το τελευταίο διάστημα είναι αυτή του σοκ.

Από τις ακαθόριστες, συγκλονιστικές εικόνες, μέχρι τα τρισδιάστατα εφέ αυτή η διαφήμιση ανήκει στην κατηγορία που απαιτεί και μια δεύτερη, σχολαστικότερη ματιά προκειμένου να εκτιμηθεί.
Η συγκεκριμένη ξεγελά καθώς αφορά στούντιο πιλάτες στις ΗΠΑ και όχι κάποιο γυναικείο αξεσουάρ. Ποιος θέλει να κουβαλάει, σαν τσάντα, έναν όγκο από λίπος; Συνδυάστε το μήνυμα με την εικόνα ενός κακογυμνασμένου σώματος και έχετε την τέλεια συνταγή για μια καμπάνια που στο φινάλε ο καθένας θα θέλει να ασκηθεί το συντομότερο δυνατό.
 

via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου