ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Δείτε πού είναι και τι κάνει 6 χρόνια μετά το «Fame Story» η Ανέτ! (ΒΙΝΤΕΟ)


Την Annet Artani τη γνωρίσαμε μέσα από το ριάλιτι τραγουδιού «Fame Story»...

Πλέον ζει μόνιμα στο εξωτερικό και σε συνέντευξή της μίλησε για τη ζωή της στο εξωτερικό. «Στην Αμερική έχω δύο μουσικές bands, μία για όταν κάνω δικά μου τραγούδια σαν Annet Artani, και η άλλη λέγεται IDENTITY CRISIS που είναι λίγο σαν BLack Eyed Peas αν ήταν πιο funk/soul. Επίσης, τραγουδάω σε ένα τρίο που λέγεται AMERICAN BOMBSHELLS και τραγουδάμε για τους απόμαχους του στρατού σε όλο τον κόσμο και είμαστε γνωστές μέσω τηλεόρασης. Σαν solo artist, το πρώτο
μου single στην Ultra Records, "Alive" πήγε number 5 στα dance δίπλα στη Rihanna.Τώρα έχω υπογράψει ως συνθέτης και artist σε μια εταιρία στην Αγγλία που λέγεται Notting Hill. Γράφω επιτυχίες για άλλους καλλιτέχνες παγκοσμίως! Επίσης, θα βγάλω ένα τραγούδι που γύρισα το clip στην Αθήνα το οποίο λέγεται Revolution και συγχρόνως ένα single θα βγει μέσω του 3fifity7/universal που θα βγει στο Ηνωμένο Βασίλειο πρώτα, αλλά θα ηχογραφηθεί στην Κύπρο με τον παραγωγό και rapper A.M.Snipper.Μάλιστα, κάνω ταινίες στο εξωτερικό σαν ηθοποιός. Η πρώτη μου ταινία στην οποία πρωταγωνίστησα πήρε το πρώτο βραβείο σε film festival του Καναδά και λέγεται "Rojita". Και τώρα όταν επιστρέψω θα γυρίσω το TRAFICO, που γράφεται για την τηλεόραση. I play a detective». Ήρθε στην Ελλάδα μετά από έξι χρόνια και εξομολογήθηκε στο polispost πώς ένιωσε όταν έφτασε. «Η απουσία μου από την Ελλάδα οφείλεται σε μια σειρά από περιοδείες μου στο εξωτερικό αλλά και τρεξίματα με τις δισκογραφικές εταιρίες. Ήταν δύσκολο. Ακύρωσα δύο συναυλίες για να έρθω μόλις είδα τους γονείς μου να "κουνιούνται" μέσω skype στην Κεφαλονιά από τον σεισμό. Όταν ήρθα και πάτησα τα πόδια μου στην Αθήνα πρώτα από όλα συγκινήθηκα. Έμενα 3 χρόνια σε αυτό τον τόπο και πήγα κατευθείαν στη παλιά μου γειτονιά να δω το σπίτι και τους γείτονές μου! Μόλις έφτασα στην Κεφαλονιά η αίσθηση ήταν πιο συγκινητική γιατί είχα δύο χρόνια να δω τους γονείς μου, οι οποίοι πλέον μένουν μόνιμα στη Κεφαλονιά».


aniwthoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου