ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Θα πάθετε πλάκα! Πόσο χρονών είναι η Κατερίνα Γκαγκάκη;


Για την ηλικία της, μίλησε η Κατερίνα Γκαγκάκη. Η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του ΑΝΤ1, απάντησε αν...

την ενοχλεί η πλάκα που της έκαναν στο «Your Face Sounds Familiar»:

«Νέα γυναίκα είμαι 42 χρονών και προφανώς σχέσεις έχω. Δεν θεωρώ ότι επειδή δουλεύω και είμαι στέλεχος δεν έχω προσωπικές σχέσεις και στιγμές. Με αφήνει παγερά αδιάφορη αν μου κάνουν πλάκα».

Στη συνέχεια, ομολόγησε πως της λείπει πολύ από τον ΑΝΤ1 η Ζέτα Μακρυπούλια:

«Εγώ θα ήθελα να είναι στον ΑΝΤ1 ακόμα η Ζέτα Μακρυπούλια. Χωρίς να είναι μομφή αυτό για το Dancing. Θα ήθελα να είναι και να κάνει κάτι άλλο! Θεωρώ ότι ταίριαξε πολύ με τον ΑΝΤ1. Είναι μια πολύ λαμπερή γυναίκα, πολύ καλή παρουσιάστρια και πάρα πολύ έξυπνη. Και δεν θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά τέτοια πρόσωπα!»

Τρομακτικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου