ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ και τα ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ ( νέα …κόλπα ! )

Πολύ σοβαρή καταγγελία του Δρ. Βλάση Γωγούση
- « Έχεις καρκίνο στον θυρεοειδή κοπέλα μου και πρέπει να χειρουργηθείς το γρηγορότερο, αύριο κι` όλας »!..

Έτσι, στην «ψύχρα» το είπε χθες ένας (δήθεν) διακεκριμένος χειρουργός με εξειδίκευση στις επεμβάσεις του θυρεοειδούς !
Ε ! ΟΧΙ πειά, αντί να ντρέπομαι εγώ να λέω ότι είμαι γιατρός ας κάνουμε κάποιους γιατρούς να μην κοιμούνται τη νύχτα !
Η ιστορία έχει ως εξής :
Μια ανασφάλιστη φτωχή κυρία ζήτησε τη βοήθειά μου διότι πήγε σε έναν ενδοκρινολόγο ο οποίος της είπε ότι έχει πολυοζώδη βρογχοκήλη ( = μικρά - μάλλον καλοήθη - ογκίδια στον θυρεοειδή ) και πρέπει να χειρουργηθεί.
Την διαβεβαίωσα ότι θα την βοηθήσω.
Επειδή έχω πολλά χρόνια που αποσύρθηκα από την ενεργό ιατρική , παρεκάλεσα έναν νεότερο φίλο συνάδελφό να απευθυνθεί ( και εκ μέρους μου) σε κάποιον από τους σύγχρονους χειρουργούς , να εξετάσει το περιστατικό και να την προγραμματίσει για επέμβαση - αν αυτό επιβάλλονταν .
΄Όλα αυτά σε Κρατικό Νοσοκομείο και ΔΩΡΕΑΝ φυσικά.
Πράγματι, ο «καλός σύγχρονος χειρουργός» δέχθηκε την κυρία στο Νοσοκομείο, της είπε και δυό καλές κουβέντες για την…φήμη μου και….ακούστε την συνέχεια !
Μου τηλεφωνεί η κυρία και μου λέει :
«Μου ζήτησε 2.000 ΕΥΡΩ και ότι πρέπει να χειρουργηθώ αύριο διότι έχω επικίνδυνο καρκίνο !!.
Μου είπε μάλιστα ότι κανονικά θα έπαιρνε 3.500 αλλά προς…χάριν του κυρίου Γωγούση θα πάρω 2 χιλιάδες …μόνο !»
« Καλά της είπα, κλείσε» !
΄Εγινα έξαλλος, έψαξα το τηλέφωνο του εφημερεύοντος εισαγγελέα για να τον ενημερώσω για το περιστατικό και για την εν συνεχεία μεθόδευση προς σύλληψη του αλητήριου ιατρού.
Τη στιγμή που ετοιμαζόμουν να τηλεφωνήσω κατέφθασε η κυρία με τον άνδρα της και μου είπαν ότι βρήκαν 1500 ΕΥΡΩ και αν μπορούσα να παρακαλέσω τον γιατρό να τους κάνει έκπτωση 500 ΕΥΡΩ !.
Κόντεψα να πάθω εγκεφαλιικό.
Αλλά το σίριαλ δεν τελειώνει εδώ , ρώτησα : «πως στο είπε αυτό ο γιατρός, έτσι δυνατά, .ψιθυριστά, μπροστά σε άλλους;;».

« Μπροστά σε δυο γιατρούς ακόμα , καθώς και στη νοσοκόμα του , μου είπε πως ΔΕΝ μπορεί να με χειρουργήσει στο Νοσοκομείο ΠΡΙΝ από τον ΙΟΥΛΙΟ γιατί προηγούνται άλλοι, αλλά επειδή έχω επικίνδυνο καρκίνο πρέπει να με χειρουργήσει ΑΥΡΙΟ στην ιδιωτική Κλινική που χειρουργεί αυτός .»
Καταλάβατε …αγαθοί αναγνώστες και αναγνώστριες το καινούργιο κόλπο κάποιων άθλιων υποκειμένων που θέλουν να λέγονται γιατροί;;
Επειδή τελευταία οι ασθενείς ξεθάρρεψαν ( της …αφραγκίας συνηγορούσης ) και άρχισαν να καταγγέλλουν τους φακελλάκηδες, οι …λεβέντες εκμεταλλευόμενοι την ιδιότητά τους ΜΕΣΑ στα κρατικά Νοσοκομεία ( γιατί αλλιώς ούτε η μάνα τους δεν θα τους ήξερε) αλιεύουν με τον αισχρότερο τρόπο τα θύματά τους ! ( = ΑΥΡΙΟ, αλλιώς θα ..πεθάνεις, σχεδόν αυτό της είπε, το κάθαρμα !).
ΛΟΙΠΟΝ : Διαβάστε την δική μου πρόταση κύριε ΆΔΩΝΙ ( άλλο πάλι τούτο, ο ΑΔΩΝΙΣ Υπουργός Υγείας - καϋμένε Ιπποκράτη , σάμπως σε ….ρώτησαν κι εσένα ;).
ΠΡΟΤΑΣΗ :
Να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στους γιατρούς που είναι διορισμένοι στα Νοσοκομεία της χώρας με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ιδιότητα ( κρατικοί, Πανεπιστημιακοί , Στρατιωτικοί κλπ) να χειρουργούν σε ιδιωτικές Κλινικές. .( κι`αν ΔΕΝ τους αρέσει ας παραιτηθούν για να ιδιωτεύσουν )
Τέλος, σε κάθε τέτοιον γιατρό που θα συλλαμβάνεται να χειρουργεί σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο ( καθώς και κάθε …ενδονοσοκομειακό «φακελλάκια» ) εκτός από τις άλλες συνέπειες να του αφαιρείται ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ και η άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος .

Σημ.Το όνοματεπώνυμο, η φωτογραφία και η διεύθυνση κατοικίας των συλλαμβανομένων , να ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ την επομένη μέρα με κάθε μέσον ( και ας αφήσουμε τα περιβόητα …προσωπικά δεδομένα που προστατεύουν τους αλήτες.!)..

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :
Λυπάμαι που δεν μπορώ να δημοσιοποιήσω το όνομα του (δήθεν ) ιατρού διότι το αδίκημα δεν διώκεται ποινικώς και θα μπλέξω, τον πήρα όμως τηλέφωνο και του είπα επί λέξει :
«Είσαι ένας άθλιος ανθρωπάκος και θα με βρίσκεις - όσο θα ζω - μπροστά μου ».

ΔΗΛΩΣΗ:
Το απαράδεκτο φαινόμενο του χρηματισμού γιατρών είναι –δυστυχώς – πολύ διαδεδομένο. ‘
Όμως θα ήταν εγκληματική μου παράλειψη αν δεν απένειμα ένα μεγάλο ΕΥΓΕ στις δεκάδες χιλιάδες των γιατρών , που ξενυχτούνε μέρα νύχτα προσφέροντες τις πολύτιμες ψυχοφθόρες (και συχνά επικίνδυνες) υπηρεσίες τους, στον πάσχοντα συνάνθρωπο, έναντι γελοίας αμοιβής.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου