ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Κανέλλη: Τσογλάν boy ο Τσίπρας!!! (BINTEO)


Σε μια απίστευτη επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα τον οποίο χαρακτηρίζει «τσογλάν μπόι», προέβη προχθες το βράδυ η Λιάνα Κανέλλη εξοργισμένη για το..
ντοκιμαντέρ «Στο Νήμα» που περιγράφει ορισμένες στιγμές της ζωής του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Η κ. Κανέλλη αναφέρθηκε στην αντίδραση του κ. Τσίπρα στο περιβόητο χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη προς την ίδια, κατά τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ.
Το ξέσπασμα της κ. Κανέλλη ήρθε στο τέλος της εκπομπής «Ανατροπή», καθώς υποστήριξε πως ο κ. Τσίπρας γελούσε με το χαστούκι και αυτό προβάλλεται στο ντοκιμαντέρ.
«Τον δείχνει στο ντοκιμαντέρ εν γνώσει του, να βλέπει το χαστούκι. Χρησιμοποίησε το χαστούκι, που είναι μια κατάπτυστη πράξη για την οποία δεν έχει κάτσει στο σκαμνί (σ.σ. ο Κασιδιάρης) και είναι και αυτεπάγγελτο αδίκημα και κατεβαίνει και στις εκλογές. Και ο κ. Τσίπρας, χρησιμοποίησε το χαστούκι για να διαφημίσει το ντοκιμαντέρ» είπε η βουλευτής του ΚΚΕ, προσθέτοντας ότι οι άνθρωποι που το γύρισαν έκαναν συμφωνία με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να μην θίξουν την οικογένεια και τα παιδιά του. «Σε αυτή τη συμφωνία δεν περιλαμβάνεται το δικό μου το παιδί, ούτε η δική μου η οικογένεια» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κανέλλη.
«Τον δείχνει στο ντοκιμαντέρ να γελάει τάχα μου δήθεν από αμηχανία. Σε ολόκληρο ντοκιμαντέρ 75 λεπτά, πήρε το χαστούκι και γελάει. Και λέει ότι και εγώ επιτέθηκα πρώτη. Ετσι γράψανε. Ψάχνω ένα αντίγραφο και δεν το έχω βρει», πρόσθεσε στο ίδιο ύφος η κ. Κανέλλη, ενώ συνέχισε λέγοντας: «Εντάξει ας αφήσουν τον Κασιδιάρη να κάνει τον γελωτοποιό του Τσίπρα. Και παίρνει και τη βουλευτίνα του τηλέφωνο και της λέει μανάρι μου δεν σε υπερασπίστηκε ο Παυλόπουλος».
«Δεν με ρώτησε κανένας αν θέλω να βλέπω ξανά και ξανά τη μούρη μου ως διαφημιστικό του μεγάλου πολιτικού ανδρός -κατά την άποψή μου Τσογλάν boy μετά από αυτό- που λέγεται Αλέξης Τσίπρας» πρόσθεσε η βουλευτής του ΚΚΕ, ενώ όταν ο Γιώργος Κατρούγκαλος -που ήταν στο πάνελ- της επισήμανε ότι πιθανότατα μόνο η ίδια έχει δει το ντοκιμαντέρ και παρατήρησε ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν ταιριάζουν στην Αριστερά, η κ. Κανέλλη δεν άλλαξε την τοποθέτησή της.
«Αυτή είναι συμπεριφορά τσογλανιού. Οταν για το εγώ του γελά απέναντι σε φασιστική πρακτική, είναι τσογλάνι. Φέρω την πολιτική ευθύνη, να χαρακτηρίσω τσογλάνικη τη συμπεριφορά Τσίπρα στο ντοκιμαντέρ, όταν εγώ σηκώθηκα να υπερασπίσω τη συνάδελφο Δούρου. Η Αριστερά δεν είναι το τυφλό εγώ του Αλέξη Τσίπρα» κατέληξε.
Δείτε το βίντεο:


Antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου