ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Η Δήλωση Σόκ του πoρνoστάρ της sirina Ζαφείρη Ντούρου : " H Φαντασίωση μου είναι να πάω με την. . . "



Ο Ζαφείρης Ντούρος...ο γνωστός πoρνoστάρ της Sirina...σε μια συνέντευξη φωτιά είχε δηλώσει:..


Ποιά είναι η μεγαλύτερη φαντασίωση σου???
 

Η αλήθεια είναι ότι έχω πραγματοποιήσει σχεδόν όλες τις φαντασιώσεις μου, μάλλον θα έλεγα πήδημ@ με 20 γκόμενες μέχρι να με εξαντλήσουν,
ενώ από διάσημους θα ήθελα να πάω με την Στικούδη και τρελαίνομαι στο άκουσμα της Παπαβασιλείου… σίγουρα υπάρχουν μεγαλύτεροι από μένα σε μέγεθος... ο καθένας το δουλεύει όπως μπορεί.... αλλά εγώ είμαι οδοστρωτήρας».


aniwthoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου