ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Σπύρος Παπαδόπουλος: “Μου βρήκαν καρκίνο & κάναμε εξετάσεις για να δουν πόσο χρόνο έχω”

 
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ήταν καλεσμένος στο “Πρωινό” την Παρασκευή 11 Απριλίου και μίλησε ανοιχτά για το σοβαρό πρόβλημα υγείας..
που αντιμετώπισε το περασμένο καλοκαίρι, αφαίρεσε το νεφρό του και βγήκε νικητής.
“Δεν φοβήθηκα. Οι γιατροί δεν το πιστεύανε, νόμιζαν ότι υποκρίνομαι. Ένας λόγος που πήγα πολύ καλά ήταν ο ψυχολογικός.

Μου είπαν ότι έχω καρκίνο και θα κάναμε εξέταση να δούμε πόσο χρόνο ζωής έχω. Έχω μάθει να είμαι έτοιμος για όλα. Έπιασα το γιο μου, του είπα τι έχω και μιλήσαμε. Ο φόβος και η κατήφεια κάνει πολύ κακό στην υγεία. Η γενναιότητα και η ψυχραιμία σε βοηθάει πολύ. Έκανα ότι μου είπαν οι γιατροί. Είχα δύο τροχαία με τη μηχανή και ήμουν σίγουρος ότι θα πεθάνω. Σκεφτόμουν τι θα γίνει με το παιδί”, είπε ο Σπύρος Παπαδόπουλος σε μια συγκλονιστική κατάθεση ψυχής.

“Είμαι τρομερά προετοιμασμένος και για τα καλύτερα και για τα χειρότερα. Κι ο γιος μου είναι σαν κι εμένα. Ήταν κοντά μου συνέχεια. Κάναμε καλαμπούρια και πλάκες”, συμπλήρωσε ο ηθοποιός. 


arouraios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου