ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Η Κ. ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ μας εκπλήσει..! : "Δεν έχω κάνει ποτέ......"

 Είναι κορμάρα αλλά είναι και εγκρατής χωρίς να έχει κάνει ποτέ ...
δίαιτα στη ζωή
της…
Ο λόγος για την Κατερίνα Παπουτσάκη όπου μίλησε σε περιοδικό για τα μικρά μυστικά της εμφάνισής της.
«Δεν έχω κάνει ποτέ! Ποτέ δεν χρειάστηκε. Έχω μέτρο στη ζωή μου και με βάση αυτό λειτουργώ. Επίσης, δεν γυμνάζομαι καθόλου, όμως αν μία μέρα φάω αρκετά ή αφεθώ, την επόμενη θα είμαι πιο συγκρατημένη και θα φάω λιγότερο. Αλλά ποτέ δεν καταπιέζομαι. Ακόμη και με το κάπνισμα έτσι είμαι! Καπνίζω χρόνια, αλλά ποτέ δεν ξεπερνάω το όριο», είπε η ηθοποιός.
 

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου