ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

"Μου την "έπεσε" η μητέρα της κοπέλας μου. Αισθάνθηκα αηδία" - Ποιος Έλληνας ηθοποιός έκανε αυτή τη δήλωση;



Ο λόγος για τον..
Γρηγόρη Σταμούλη, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξή του
στο περιοδικό "OK!" εξομολογήθηθκε το πιο ακραίο πράγμα που του έχει συμβεί σε μία σχέση και αποκάλυψε ότι έφτασε πολύ κοντά στον γάμο.
"Εμένα το πιο ακραίο που μου έχει συμβεί είναι να με φλερτάρει η μητέρα της κοπέλας μου. Ήταν στη μετεφεβική μου φάση, ζούσα έναν καλοκαιρινό έρωτα, μέχρι που εμφανίστηκε η μητέρα της και μου την "έπεσε". Αισθάνθηκα αηδία και εξαφανίστηκα. Η δική μου οικογένεια δεν υπήρξε ποτέ δεσποτική. Έχω άλλα οκτώ αδέλφια. Οι γάμοι, οι χωρισμοί είναι μέσα στο πρόγραμμα. Η μητέρα μου δεν έχει τεράστιο λόγο στην προσωπική ζωή του καθενός μας", αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός.

Αναφορικά με τον γάμο ο ίδιος εξομολογήθηκε: "Πριν από τέσσερα χρόνια ήθελα να συζήσω, να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια με τη σύντροφο μου, αλλά δεν προέκυψε. Από τότε δεν το σκέφτομαι για να είμαι ειλικρινής, γιατί πληγώθηκα πάρα πολύ. Ένιωθα έτοιμος να δημιουργήσω οικογένεια, αλλά εκείνη όπως φάνηκε, δεν ήταν έτοιμη, παρόλο που είχαμε έξι χρόνια σχέση".

kamikaze.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου